Graal
Avslutat medlemskap
Hej! Nu på söndag 9/1-05 ska jag åka ner till Ryd och fotografera lite svartvitt på bilkyrkogården/skroten vid Kyrkö mosse. Om någon fotosidesmedlem eller annan som läser detta vill göra detsamma så ses vi där kl 11.00. Ta med fika och varma kläder! Var nyss nere vid sjön här i Lessebo och fotograferade och det var minst sagt kallt och blåsigt.
För den som inte vet var Ryd eller Kyrkö Mosse ligger så är det i Tingsryds kommun i södra Småland i närheten av punkten där Småland, Skåne och Blekinge möts. Hittar man till Ryd så ligger Kyrkö Mosse efter utfarten mot Lönsboda. Har själv inte varit där förut men sett en skylt vid vägen så jag hoppas det är rätt. Om jag har fel så rätta mig gärna!
Hälsn, Nils Bergqvist, Lessebo.
För den som inte vet var Ryd eller Kyrkö Mosse ligger så är det i Tingsryds kommun i södra Småland i närheten av punkten där Småland, Skåne och Blekinge möts. Hittar man till Ryd så ligger Kyrkö Mosse efter utfarten mot Lönsboda. Har själv inte varit där förut men sett en skylt vid vägen så jag hoppas det är rätt. Om jag har fel så rätta mig gärna!
Hälsn, Nils Bergqvist, Lessebo.
Senast ändrad: