Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vettigt pris för en Canon 20D?
- Trådstartare tannus
- Start datum
tannus
Medlem
Hmm
Har kollat runt lite på nätet och en begagnad 20D (bara huset) ligger runt 6-8000:-. Objektivet har jag hittat för 5.000 kr begagnat. 5000 kr för allt låter som på tok för billigt. Så mycket skiljer det inte på de kamerorna. Men visst är den begagnad och visst har garantin gått ut. Har haft den 1,5 år och köpte den för 20.000 kr.
Har kollat runt lite på nätet och en begagnad 20D (bara huset) ligger runt 6-8000:-. Objektivet har jag hittat för 5.000 kr begagnat. 5000 kr för allt låter som på tok för billigt. Så mycket skiljer det inte på de kamerorna. Men visst är den begagnad och visst har garantin gått ut. Har haft den 1,5 år och köpte den för 20.000 kr.
avslutad140924
Avslutat medlemskap
men då har du ditt pris,
6+5=11 och vill du sedan göra ett mer attraktivt paketpris säger du 10 000:- jämt
6+5=11 och vill du sedan göra ett mer attraktivt paketpris säger du 10 000:- jämt
tannus
Medlem
MGK skrev:
Hallå 6000-8000 för bara huset beggad. Dår är det ingen ide ... köp ny!
Jag håller med... 8.000 bara för huset är för dyrt!
Runt 10.000 för hela paketet hade jag tänkt mig, men vill bara veta om det är ett ok pris. Det är en sak att sälja, men en annan sak att hitta någon köpare.
tannus
Medlem
MGK skrev:
En ny EOS 30D med EF-S 17-85 IS glugg ligger på ca 13000kr i paketpris. 14000kr med finväska och 2Gb 150x CF minne.
Att börja på 10000kr kan funka. Men räkna med lite mindre med tanke på slitage och avsaknad av garanti.
Det låter vettigt... hade inte en tanke på att en ny 30D låg på ett så lågt pris som 13.000:-
Tack för hjälpen... har någon annan andra tankar, är det välkommet.
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Sälj nu. Sätt in en annons.
Jag tror inte att det spelar så hemskt stor roll vilket pris du sätter i annonsen. Du lär snart få veta ungefär vad huset är värt.
20D är en äldre modell än 30D.
Snart kommer förmodligen "40D" ut, eller rättare sagt en efterföljare till 30D.
Och då kan man ju ana vad som händer med begagnade 20D och 30D.
Mvh J O
Jag tror inte att det spelar så hemskt stor roll vilket pris du sätter i annonsen. Du lär snart få veta ungefär vad huset är värt.
20D är en äldre modell än 30D.
Snart kommer förmodligen "40D" ut, eller rättare sagt en efterföljare till 30D.
Och då kan man ju ana vad som händer med begagnade 20D och 30D.
Mvh J O