Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Verkligen kassa objektiv? D70 Sigma 18-50 & 55-200

Produkter
(logga in för att koppla)
Och jag som tyckte att batterigreppet lyfte min EOS 20D till skyarna, för att den blev stor nog att jag kunde hålla den stadigt med mina relativt stora händer. Irriterade mig först över att de ska göra kamerorna så satans små, på bekostnad av komforten.

Men jaja, där ser man. Bara alla är nöjda så.

Fast så hade man kanske man kunnat slippa höra kommentarer som "jävlar vilken kamera" bara för att man går med den på stan, om man hade haft en *ist (<-- är det ett DOS-kommando eller vad?? :)

/Jens

Hoppas du blir nöjd, men hur man kan välja systemkamera efter storleken fattar jag inte. En bra systemkamera skall vara rejäl så att man får bra grepp och blir stadig. Man får ju liksom inte ner dom i ficka n i alla fall. Nåja, jag vet inget om pentaxen, men det blir säkert bra.

Urta skrev:
Hoppas du blir nöjd, men hur man kan välja systemkamera efter storleken fattar jag inte. En bra systemkamera skall vara rejäl så att man får bra grepp och blir stadig. Man får ju liksom inte ner dom i ficka n i alla fall. Nåja, jag vet inget om pentaxen, men det blir säkert bra.

Hmm, jag vet inte om du inte har sett det, men jag är tjej och tjejer har oftast mindre händer än män. Som du säger, bra grepp och stadig, det är vad Pentaxen är för mig och vad Nikonen INTE är.

/Karin

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar