Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem får ta Vitoria och Daniels bröllopsbilder?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fotograf

Hovet frågade mig för ett par månader sedan, men jag var tvungen att tacka nej
då de ville jag skulle köra det TFP.

Hahaha....

TFP = Time for print, hovet ville komma undan utan att betala & i detta fallet vore det nog en strålande affär för fotografen.

Men seriöst, jag har också undrat vår befintliga kung valde väll sin idol Lennart Nilsson för det officiella bröllopsporträttet... Kanske får Sessans bror ta bilderna eller varför inte hans mentor, den där naturfotografen?

Jag sitter på tåget på väg till Stockholm och hoppas att de ringer mig i sista sekund. Men hur stor är sannorlikheten att de har glömt att boka en fotograf??? :)

Jag lägger min röst på Skåne Niklas. Det hade varit kul o se.

/Håkan

Inte för att jag bryr mig om bröllopsspektaklet, men val av bröllopsfotograf är ju ändå lite kul att pokulera om.

Synd att inte Irving Penn är i livet längre. Men för att ta en svensk bland de levande så hade det också varit intressant med Elisabeth Ohlson Wallin.

Kass att fota parbilder enl TFP.
Bilderna blir värdelösa när dom gör slut och vill att man raderar bilderna.
Ibland ringer han eller hon och påpekar att;
"- Jag ser ju bra ut på bilden men kan du inte klippa bort den där jäveln"

Nä, jag håller med Niklas! Cash money annars kan det va så!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar