Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vem får ta Vitoria och Daniels bröllopsbilder?
- Trådstartare Stisse
- Start datum
FrePe
Aktiv medlem
Hahaha....
TFP = Time for print, hovet ville komma undan utan att betala & i detta fallet vore det nog en strålande affär för fotografen.
Men seriöst, jag har också undrat vår befintliga kung valde väll sin idol Lennart Nilsson för det officiella bröllopsporträttet... Kanske får Sessans bror ta bilderna eller varför inte hans mentor, den där naturfotografen?
TFP = Time for print, hovet ville komma undan utan att betala & i detta fallet vore det nog en strålande affär för fotografen.
Men seriöst, jag har också undrat vår befintliga kung valde väll sin idol Lennart Nilsson för det officiella bröllopsporträttet... Kanske får Sessans bror ta bilderna eller varför inte hans mentor, den där naturfotografen?
peterfuchs
Aktiv medlem
Vem mer röstar för att Jonas Peterson ska bokas för fotografering av bröllopet? Hade vart grymt!
Montenegro
Aktiv medlem
Han har min röstVem mer röstar för att Jonas Peterson ska bokas för fotografering av bröllopet? Hade vart grymt!
Enfotograf
Aktiv medlem
Jag sitter på tåget på väg till Stockholm och hoppas att de ringer mig i sista sekund. Men hur stor är sannorlikheten att de har glömt att boka en fotograf???
Jag lägger min röst på Skåne Niklas. Det hade varit kul o se.
/Håkan
Jag lägger min röst på Skåne Niklas. Det hade varit kul o se.
/Håkan
Maxieboy
Aktiv medlem
Kass att fota parbilder enl TFP.
Bilderna blir värdelösa när dom gör slut och vill att man raderar bilderna.
Ibland ringer han eller hon och påpekar att;
"- Jag ser ju bra ut på bilden men kan du inte klippa bort den där jäveln"
Nä, jag håller med Niklas! Cash money annars kan det va så!
Bilderna blir värdelösa när dom gör slut och vill att man raderar bilderna.
Ibland ringer han eller hon och påpekar att;
"- Jag ser ju bra ut på bilden men kan du inte klippa bort den där jäveln"
Nä, jag håller med Niklas! Cash money annars kan det va så!