** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem bör vara skamsen???

Produkter
(logga in för att koppla)
Varför skulle någon vara skamsen? Vem har gjort något fel?
Det är nog många fler än hon som skulle behöva mer input än "Pan F" för att veta vad du frågade efter.

Adrian82 skrev:
Va? Vad vet du om min livserfarenhet? Knip käft om sånt du inte vet nåt om.

Hihi, jag anade att du inte skulle fatta att jag skämtade. Trots en smiley.

Livserfarenhet kommer med åldern. Vid dryga 20 år är man knappt könsmogen.

WFS) (Graylingman skrev:
Var det där riktigt snällt sagt Monica? ;-)
//A

Ungen sade ju åt mig att knipa käft.

Av födsel och ohejdad vana är jag ickesvensk och därför inte konflikträdd. Dessutom kan jag aldrig hålla truten. Och det blir värre och värre med åldern...

Vad var det tråden handlade om nu igen?

Ah! En smilie! Då var allt alltså ett roligt skämt! Det visade sig ju också i det senaste inlägget. Att jag kan vara så blind!

Erfarenhet är inte hur mycket tid man haft, utan vad man gjort av den.

Du borde VERKLIGEN lära dig att knipa käft, Monica.

Oj oj oj vad det rasslade till i debatten!

Hej alla!
Nu hade jag väl tänkt att jag skulle få lite stöd i att vara en fotograf som inte ger upp den konventionella fotografin men har antingen uttryckt mej slarvigt eller blivit missförstådd.

Den blå färgen på texten till att börja med var något som jag upptäckte när jag registrerat min tråd och såg att det blev väldans svårläst men iddes inte göra nåt åt det. Jag ber om ursäkt för det. Så tack Jesper för att du fixade det.

Sen är det nog så att jag inte ville dömma ut något straff åt vara sig mig eller expediten som gav mig den service jag kan förvänta när jag håller mig kvar i äldre teknik. Utan ville göra ett uttryck för att den nya tekniken har tagit ett hårt grepp i yrkesbutikerna och att det i sin tur resulterat att äldre teknink redan fallit i glömska till viss del.

Sen har jag känt mig tvingad till att bevisa att jag inte är ute och svamlar när det då gäller förpackningen på filmen - den var svart till något år sedan min film går ut Nov 2006. Vilka vissa har varit ivriga att hävda motsatsen.

Hoppas att jag gjort mig bättre förstådd nu.

Bilagor

• svart på vitt bevis.jpg
    svart på vitt bevis.jpg
    26.5 KB · Visningar: 118
Efter den färgbilden hoppas jag verkligen du fortsätter med S/V - oavsett färg på förpackningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar