acke
Avslutat medlemskap
När man köper ett nytt objektiv så följer det ofta med en liten väska eller ett mjukt fodral. Dessa tillbehör är för mig totalt onödiga! Jag slänger in dem i fotogarderoben och där ligger de och skräpar i åratal. Mina objektiv bär jag omsorgsfullt packade i en vadderad fotoryggsäck. Jag behöver inte löjliga små väskor eller påsar. Garderoben är full av dem.
Om man nu prompt vill erbjuda fodral till objektiv, varför inte sälja dem som separata tillbehör? Använder någon dessa medskickade prylar?
Den enda gången jag letar fram en objektivväska ur garderoben, det är när jag ska sälja av en begagnad glugg. Jag inbillar mig att somliga köpare uppskattar att få objektivet levererat i oanvänd ”originalväska”.
Om man nu prompt vill erbjuda fodral till objektiv, varför inte sälja dem som separata tillbehör? Använder någon dessa medskickade prylar?
Den enda gången jag letar fram en objektivväska ur garderoben, det är när jag ska sälja av en begagnad glugg. Jag inbillar mig att somliga köpare uppskattar att få objektivet levererat i oanvänd ”originalväska”.
Senast ändrad: