Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Velbonstativ
- Trådstartare kvarmans
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Varför skulle du inte ha kulled för att du har en Z5?
Det handlar väl mest om tycke och smak, samt vad man fotar för något. Jag tycker att kulled är mycket mer snabbjobbat och ofta att föredra, men om man fotar mycket med panoreringar osv kan ett trevägshuvud vara bättre.
Jag tycker du ska kolla på Manfrotto 724B.
Viktigt är att benen går att vinkla individuellt, vilket inte är fallet på många "stormarknadsstativ".
Edit:
Velbon ULTRA LUX i - F kan förvisso åxå vara värt att kolla på. Det är inte lika stabilt som manfrottot, men går åas ner i spagat, om du gillar makro.
Det handlar väl mest om tycke och smak, samt vad man fotar för något. Jag tycker att kulled är mycket mer snabbjobbat och ofta att föredra, men om man fotar mycket med panoreringar osv kan ett trevägshuvud vara bättre.
Jag tycker du ska kolla på Manfrotto 724B.
Viktigt är att benen går att vinkla individuellt, vilket inte är fallet på många "stormarknadsstativ".
Edit:
Velbon ULTRA LUX i - F kan förvisso åxå vara värt att kolla på. Det är inte lika stabilt som manfrottot, men går åas ner i spagat, om du gillar makro.
Senast ändrad: