Annons

Veckans bild har märken av slitage!

Produkter
(logga in för att koppla)

EriKarlsson

Aktiv medlem
Förlåt men jag har blivit less på bilden som är uppe som "veckans bild" just nu. Den är mycket vacker men den är liksom inte "veckans bild" längre när man ser den poppa upp som sådan för (minst) tredje gången!

Förslag till ny regel för veckans bild: Den ska väljas bland en av de bilder som registrerats under den gågna veckan.

Utan den regeln så är det svårt att anse att det är en "veckans bild", på nåt vis. Håller ni inte med?

Det är ett misstag att den dyker upp. Anledningen är att den inte fått korrekt slutdatum så så fort nuvarande veckans bild löper ut så dök den där upp. Nu är det fixat.

Veckans bild är den här: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1144833.htm
Även efter en "refresh" kvarstår bilden som veckans.

Bilden är mycket vacker och förtjänar definitivt att vara veckans bild en gång. Kanske till och med månadens. Kanske även årets. Men inte två gånger som nån av dom. Det skulle den inte göra oavsett hur bra den är - nån gång kommer man ju till att den faktiskt inte publicerades den veckan, månaden eller året. Då kan den inte vara den veckan, månaden eller årets bild. Håller ni inte med?

Så åter till mitt förslag: Bild med mer än 7 dagar på nacken kan inte bli veckans bild. Oavsett hur bra den är.

Jag upprepar att det är ett misstag att den dyker upp igen, och anledningen ser du i mitt förra mail.

Framsidan uppdateras ca var 15:e min.

Ja, nu är den utbytt till den bild som var veckans bild v 48. Ska det vara nya bilder varje vecka som titeln antyder?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto