ANNONS
Annons

Vaxholm med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)

KGF

Medlem
Med nyvaknat fotointresse saknar jag ibland "social utrustning" i min kameraväska. Hade varit kul att ha sällskap när man jag ger sig ut någon gång.
Jag bor ute i Vaxholm med underbara naturbilder runt omkring mig, men kan även tänka mig tex. Täby, Åkersberga, Danderyd och Stockholm som utflyktsmål.
Någon intresserad?

Jag bor inne i Stockholm, men gillar att ta mig ut ur stan ibland. Det finns en butik i Vaxholm som jag skulle behöva besöka i närtid och jag funderar på att åka ut dit kanske fredag eller lördag nu till veckan. Skulle vara kul med en fotopromenad samtidigt. Hur passar det dig?

Beror förstås lite på tidpunkt på dagen. (Och i viss mån min dotter.) Men det låter som en bra idé.
Är det Magasinet eller Lena Linderholm som lockar tro? :)

Det är Atelje Pyttsan vid Rådhustorget, jag har nämligen slagit sönder min temugg och behöver ersätta den (helst med en likadan). Tid på dagen kan bli när det passar dig, så länge som det är någorlunda i anslutning till när hon har öppet (vilket jag får försöka ringa och kolla).

Ok. :)
Vi kan nog få ihop något bra. Har du något särskilt du vill zooma in i Vaxholm? Staden, naturen, hamnen, Bogesund, Kullön eller bara en sväng runt Vaxön?

Det var så länge sen jag var ute i Vaxholm att vad som helst kommer att kännas nytt. Kanske vi kan gå något favoritstråk du har..

Det löser sig nog. Vaxholm är inte större än att man kan hinna med flera miljöer.

Ateljen har öppet lördag 11-15 samt söndag 12-16 och den aktuella temuggen är reserverad åt mig. Lördag ser ut att få bättre väder än söndagen, men det kan ju hinna ändra sig. Du får bestämma tid. Nu eller en annan helg.

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.