Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vattenfall i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

gard

Medlem
Hej!

Som rubriken lyder söker jag vattenfall i Skåne dit man kan ta sig med utrustning (kameraväska och blixt) så inte mer än 2-3 km från väg. Södra delarna av Halland och Småland kan även fungera då jag utgår från Helsingborg.

Har du möjlighet att länka exakt via karta eller skriva coordinater vore det ett stort plus.

Tacksam för hjälp!
Victor

Vattenfall

Hej!

Som rubriken lyder söker jag vattenfall i Skåne dit man kan ta sig med utrustning (kameraväska och blixt) så inte mer än 2-3 km från väg. Södra delarna av Halland och Småland kan även fungera då jag utgår från Helsingborg.

Har du möjlighet att länka exakt via karta eller skriva coordinater vore det ett stort plus.

Tacksam för hjälp!
Victor

Åk till Hallamölla, helt fantastiska vattenfall. Slå Hallamölla på Google så ser du var det är.. Många fotar där. Mycket bra, bättre än Forsakar

Åk till Hallamölla, helt fantastiska vattenfall. Slå Hallamölla på Google så ser du var det är.. Många fotar där. Mycket bra, bättre än Forsakar

De är ju rätt olika. Forsakar är ju större och har en mäktig sluttande omgivning där man kan testa sina lårmuskler ordentligt, medan Hallamölla är mindre och lite "sötare".

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar