Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart i Stockholm kan man hitta en Fuji S2 Pro

Produkter
(logga in för att koppla)

MLJ

Medlem
Hej,
Är det någon som har koll på om det finns någon butik i Stockholm som brukar ha den hemma på lager så att man kan klämma och känna på den?
 
Tackar Hans,

Jag får kila in till dom på måndag. Varför har alla fotobutiker stängt på lördagar?

Mattias
 
Härligt Kjell,

Då har jag en till butik jag kan besöka. Hm, även dom har stängt på lördagar...
 
Om du letar hyfsade fotobutiker i Stockholm som har öppet på lördagar så ta en sväng till Expert Fridhemsplan (mycket välsorterad för att vara en Expertbutik) samt Sergel Foto vid Slöjdgatan.

Jag vet dock inte om dom brukar ha S2 i lager.
 
YFO på Brännkyrkagatan har en S2 för uthyrning. Den kan du säkert få klämma på om den finns inne.

Jag tror dock att de också har stängt lördagar.
 
Jag får tacka för alla svar. Tyvärr verkar det som om ingen butik har någon S2 pro kvar. Den är tydligen utgången, inte så konstigt kanske när en S3 pro är på gång i Augusti, men man vill ju ha en kamera nu! Då återstår bara Nikon D100 eller eller kanske D70 när den dyker upp. Den verkar ju bra på papperet så vi får se.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.