Mashavet
Aktiv medlem
Är inte det rätt korkat om man driver en kommersiell hemsida?...men då underskattar han genomslaget saker kan ha på Internet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det rätt korkat om man driver en kommersiell hemsida?...men då underskattar han genomslaget saker kan ha på Internet.
/.../ dom kör också med censurering av kommentarer runt sina egna artiklar...!
Verkar vara en oerhört seriös sida dom driver vill jag säga.
Även om jag är en av de som reagerade kraftfullast och är även den som tipsade Fotosidan så vet jag inte vad som händer. Jag känner inte fotografen och har heller inte haft någon kontakt med han. Men inget tyder vad jag vet på att fotografen backat från sina krav.Det vore intressant att se hur slutresultatet blir i denna affär. Rann hela affären ut i sanden? I så fall skulle man kunna tro att det lönar sig att gasta högt när man gör bort sig.
I slutet av det Magnus skrev om det går det att läsa.
Från 24 625 till en krona
Några veckor får gå, och Tomas ringer och berättar att han och Stefan pratats vid. Stämningen har lugnat sig, och Stefan har gett Tomas lov att använda bilderna mot en symbolisk ersättning på en krona per bild.