Blev uppringt idag av någon som påstod sig vara Från European Buissnes Club AB. Han påstod sig heta Jacob Widell. Upplägget var lika, han påstod sig ha ett muntligt avtal med mig som skulle vara juridiskt bindande, jag skulle behhöva betala 24.500:- för tjänsten för ett år men erbjöd sig "vänligt" att om jag ville säga upp avtalet så skulle jag bara behöva betala hälften och ha ett avtal som gällde ett halvår. Jag bestred båda alternativet och vidhöll att jag inte hade något avtal med dem, då hotade han men både inkasso och kronofogden och att nu minsann så gick det inte längre att få den lägre kostnaden för eftersom jag bråkade så fick jag betala hela summan. Fy för sådan här skojare, jag blir så arg så det kokar. Samtalet är polisanmält och nu återstår att se om de skickar faktura ändå.
Han ringde från ett hemligt telefonnummer men uppgav efter mina frågor sitt nummer, först började han med ett 021-nummer men ändrade sig sedan till 0709-794382. Adressen skulle vara Bergstan 23, 754 32 Lomma, en adress som jag inte kan hitta, tveksamt om den finns.
STOR VARNING FÖR DESSA SKOJARE!!!