Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Varning för bedragare på Tradera
- Trådstartare epb
- Start datum
epb
Medlem
Kan tyckas. Men de har just nu anställda som undersöker detta specifika fall vilket tyder på motsatsen. De stängde av auktionen vilket antagligen beror på att jag har bevis för det jag säger och uppvisat dessa för dem. Vad någon av oss tycker är irrelevant. Låt oss leva i verkligheten istället för att tycka en massa saker.
Hade de sagt att jag ska gå till polisen från första början hade jag gjort det. Dessvärre fick jag svaret att de undersöker ärendet vilket inte tycktes stämma från början då ingenting hände, men nu stämmer det. En informationsmiss från deras sida som nu rättats till. Slutet gott, allting gott.
Tråden kan låsas då varningen inte gäller längre.
Hade de sagt att jag ska gå till polisen från första början hade jag gjort det. Dessvärre fick jag svaret att de undersöker ärendet vilket inte tycktes stämma från början då ingenting hände, men nu stämmer det. En informationsmiss från deras sida som nu rättats till. Slutet gott, allting gott.
Tråden kan låsas då varningen inte gäller längre.