Annons

Varför syns inte Kameraväskan ???

Produkter
(logga in för att koppla)

Stefanity

Aktiv medlem
Jag fattar inte varför min kameraväska inte syns.
När jag klickar på DIN PROFIL SOM ANDRA SER DEN så syns klart och tydligt alla grejor som ligger där men inte när någon annan går in där.

Så här började det...
Jag hade skaffat en ny kamera och skulle visa en kompis, han gick in på min sida för att länka sig vidare men se där var det tomt....
Han kunde inte se min Kameraväska.
Ändå står den med på DIN PROFIL SOM ANDRA SER DEN.
Om någon har någon bra eller åtminstånde halvbra förklaring så blir jag glad.

Stefan

Kameraväskan syns bara för inloggade medlemmar om jag minns rätt. Var det möjligtvis så att din kompis inte var inloggad?

/Maria

Stefanity skrev:
Jag ser din med Kristoffer men Marias ser jag inte

*skratt* du ser inte min för att jag valt att dölja den.
Under Din Sida - Dina Inställningar finns en rubrik 'Kameraväskan' där man kan klicka i att dölja sin kamera väska.

Så det är inget mysterium att du inte ser den :)
/Maria

*skratt* *ger lite glass så det ska kännas bättre*
Men din kompis då? Löste det sig så att även han ser din kameraväska?
/Maria

Det som borde förbättras i "kameraväskan", är att man borde kunna lägga till 2 likadana grejer (i mitt fall 2 1D hus). Något som idag är omöjligt. Jag fick trixa till det manuellt med en liten text i stället.

Varför väljer man att INTE visa sin "Kameraväska"
en fråga 'delvis' riktad till Maria....

Inget ont menat.. bara nyfiken på "VARFÖR"...

PITCH skrev:
Varför väljer man att INTE visa sin "Kameraväska"
en fråga 'delvis' riktad till Maria....

Inget ont menat.. bara nyfiken på "VARFÖR"...

En gissning är att Fotosidan är en utmärkt källa för inbrottstjuvar som ska göra ett beställningsjobb, annars bryr man väl sig inte i att tala om vad man har för fotoutrustning.
/Göran

Peter.H skrev:
Det som borde förbättras i "kameraväskan", är att man borde kunna lägga till 2 likadana grejer (i mitt fall 2 1D hus). Något som idag är omöjligt. Jag fick trixa till det manuellt med en liten text i stället.
det kan du ju göra. Du skriver en tvåa i kollumnen "antal" när du fyller i din kameraväska.

-- MW

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto