FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap
Se rubriken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RolandM skrev:
Det finns en gyllene regel på min arbetsplats och det är att ingen har fler megapixlar än vad jag har...
Tur att du inte jobbar där jag jobbar då.RolandM skrev:
Det finns en gyllene regel på min arbetsplats och det är att ingen har fler megapixlar än vad jag har...
Tyvärr är det det. Det finns en agressiv pöbel som härjar på Fotosidan vilka väljer att missförstå varje inlägg.FredrikArvidsson skrev:
Frågan var inte retoriskt ställd. Utan den vände sig till dem som redan hade bestämt sig för att köpa huset. Jag undrade bara, helt stilla, vilka egenskaper hos kameran det var som gjorde att de hade bestämt sig för att slå till.
Svårare än så var det faktiskt inte.
tormig skrev:
Tyvärr är det det. Det finns en agressiv pöbel som härjar på Fotosidan vilka väljer att missförstå varje inlägg.
tormig skrev:
Tyvärr är det det. Det finns en agressiv pöbel som härjar på Fotosidan vilka väljer att missförstå varje inlägg.
Kakelgasten skrev:
För att man vill ha en?
Förmodligen för att det går att köpa den?
Av samma anledning som att köpa någon annan kamera?
Förstår inte riktigt vad du är ute efter?
paco skrev:
Hela det här svaret är grundat på nån sorts irritation eller nåt.
FredrikArvidsson skrev:
Frågan var inte retoriskt ställd. Utan den vände sig till dem som redan hade bestämt sig för att köpa huset. Jag undrade bara, helt stilla, vilka egenskaper hos kameran det var som gjorde att de hade bestämt sig för att slå till.
Svårare än så var det faktiskt inte.
FredrikArvidsson skrev:
Se rubriken.
Jeppe skrev:
Vem har sagt att jag ska det?