ANNONS
Annons

Varför läggs inte bildkritiksbilder upp i bildkritik?

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Ringblom

Aktiv medlem
I går la jag upp 5 st bilder för bildkritik i befintliga album.
Trodde då att jag skulle kunna gå in på Galler/bildkritik för att se dessa bilder men tydligen så måste jag gå in på sök bilder/nya kritikbilder senaste dygnet.
Måste jag skapa ett nytt album så fort jag vill lägga in en ny bild för kritik så att den syns under fliken bildkritik eller finns det några andra knep?

/bjanha (som tror sig ha sett Johan på Karlbergs station igår e m utan att heja :))

Oj då!!

Jag måste ha varit i min egna lilla värld (som vanligt).

Det är klart att man kan lägga upp som bokmärke. Det har jag också gjort.
Jag tänkte framförallt på dom som kanske inte är inne på FS för jämnan (som vi) utan som går in någon gång då och då och kanske inte kan alla funktioner. Antar att de går in på Galler/Bildkritik och tror att det är de bilder som syns där som är de bilder som lagts upp som bildkritik. Annars så bör man väl i sådanafall döpa om den fliken till "Nya Album" eller något liknande.

Jodå, dina bilder kommer med även i "Kommentera nya", jag ser Ishuvudet, Skakigt i Fiby etc

Notera att de två funktioner normalt sorterar bilderna annorlunda.

Christer Lind skrev

Jodå, dina bilder kommer med även i "Kommentera nya", jag ser Ishuvudet, Skakigt i Fiby etc.

Jo det vet jag. Men jag skulle se mina bilder under Galleri/Bildkritik. Det är där jag saknar mina bilder.

Aha, den listan - ja där listas bara album och då är det själva albumets publiceringstid som gäller.

Den är väl tämligen ointressant, skulle kunna tas bort tycker jag. Eller?

Vet inte.

När jag började titta in här på sidan som ny så gick jag alltid in på Galleri/Bildkritik för att titta på nya Bildkritiksbilder.
Så mitt förslag är att lägger man upp en ny kritikbild så ska den hamna i Galleri/bildkritik oavsett om jag använder ett befintligt album eller ej.

Det var först när jag började lära känna en del folk här på FS som jag fick klart för mig att ska man se alla bilderna så måste man gå in på sök/nya kritikbilder.

clindh skrev:
Aha, den listan - ja där listas bara album och då är det själva albumets publiceringstid som gäller.

Den är väl tämligen ointressant, skulle kunna tas bort tycker jag. Eller?
Japp, den borde väck. Eller åtminstone ligga under ett val i stil med "nytillkomna album" istället för det lockande "bildkritik".

jimh skrev:
Japp, den borde väck. Eller åtminstone ligga under ett val i stil med "nytillkomna album" istället för det lockande "bildkritik".

Jag håller med. Dock måste jag säga att det var första gången någonsin som jag uppmärksammade den knappen på menyn! :D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar