Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Varför går det inte att skapa länkar?
- Trådstartare EGW
- Start datum
EGW
Aktiv medlem
Hallå fotosidan! Jag har filat på en ny bloggpost, och det är fredag kväll pacific time. Alltså fyratiden på lördagmorgonen i Sverige. När jag försöker skapa en länk i bloggposten så händer absolut ingenting. Mycket frustrerande!
Vidare undersökning visar att det är i Opera som felet visar sig. Det går varken att skapa länkar eller att ladda upp foton från min Opera. Så när jag jobbar med min blogg får jag använda något annat, t ex Chrome. Men jag undrar just var felet är, på andra sajter har jag inga problem med Opera.
ztenlund
Aktiv medlem
Vidare undersökning visar att det är i Opera som felet visar sig. Det går varken att skapa länkar eller att ladda upp foton från min Opera. Så när jag jobbar med min blogg får jag använda något annat, t ex Chrome. Men jag undrar just var felet är, på andra sajter har jag inga problem med Opera.
Det är ingenting nytt under solen att bloggverktyget inte fungerar ordentligt ihop med Opera. Bra är det förstås inte, men det har varit trasigt så länge jag har varit silvermedlem.
EGW
Aktiv medlem
Det är ingenting nytt under solen att bloggverktyget inte fungerar ordentligt ihop med Opera. Bra är det förstås inte, men det har varit trasigt så länge jag har varit silvermedlem.
Tack, då är det inte bara jag som drabbas i alla fall. Märkligt, Opera funkar med andra sajter där jag prövat. Synd att de inte testat funktionerna med alla vanliga browsers.
Jag undrar om folket på FS kollar upp sådana här frågor?