Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför får jag mail om händelser på Fs?

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
Nu får jag meddelanden till min e-post från Fs angående händelser som rör mina bilder och de fotografer jag följer. Men inte nån "röd pling" i min händelselista här på Fs. Precis tvärtom mot vad jag ville ha. Är det verkligen ingen som kan programmering ordentligt här FS? Ska det vara så svårt att få till en funktion där man stänger av meddelanden via e-post, men som inte påverkar händelselistan? Och varför har detta ändrats på sistone? Aldrig förut har jag behövt att få en massa meddelanden till min e-post, det är först nu senaste veckorna. Känns så onödigt. När Fs väl ändrar nåt, så blir det till det sämre.

Jag har också stängt av allt e-post relaterat men jag får ändå en massa e-mail nu.
Ja, jag har också stängt av allt e-post relaterat, men jag får ändå e-mail varje dag. Sen får jag inget "röd pling" i min händelselista här på Fs, det som jag ville ha. Man önskar att nån kunde sköta programmeringen ordentligt här FS, så som görs på andra sidor. Men tydligen inte.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar