Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var köpa billigast åsikter om leverantörer.

Produkter
(logga in för att koppla)

davidsson.henrik

Aktiv medlem
Har äntligen bestämt mig för vilken kamera jag ska ha blir en panasonic Fz5. Var köper man den billigast ? Netonnet hade den för 3500:- men är slut och vet ej när den kommer igen. Hur är cyperphot,pixmania? Vill helst köpa över disk men det verka som dom bästa priserna finns på nätet.

Precis som "skuggan76" skriver:
Cyberphoto är riktigt bra.
Dom har dessutom FZ5:an hemma både i silver och svart för det facila priset av 3475 riksdaler.
Och inte nog med det, dom rekommenderar dessutom kameran och påstår att den är ett "bra köp".

Jaja, det är du som bestämmer...

/lycka till med plåtandet.

davidsson.henrik skrev:
Vill helst köpa över disk men det verka som dom bästa priserna finns på nätet.

Du har svarat på din egen fråga :)

Vad du än söker så hittar du nog en jättebillig nätbutik som lovar skicka grejorna snarast. I många fall gör de det också.

De företag du nämner har hundratals kommentarer här. Sök i forumen (speciellt i detta).

En trevlig sak med riktiga butiker är att man faktiskt träffar säljaren och får med sig kameran i handen därifrån.

Jag säljer mina åsikter för en tjuga, stora leverantöret tar jag femti spänn för min åsikt om.

Pixmania verkar inte 100% bra, hör en del tjafs om derar leveranser.
Cyberfoto har varit bra vid mina köp därifrån, dock köpte jag senaste kamerorna i butik på stan trots lite högre pris. Gillar att kunna dänga dom (kamerorna) i disken om något jäklas.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar