Annons

Var köpa 40D billigt?

Produkter
(logga in för att koppla)

viktorssonm

Aktiv medlem
Hej, har bestämt mig för att köpa en ny 40D.
Är utomlands en vecka och tänkte beställa härifrån så jag har kameran i min hand eller iallafall i närheten av den när jag kommer hem. Gjorde en beställning från Warehouseexpress. Tog någon dag innan jag fick ett mail om att det var ett problem, ringde då dem och de bad mig om uttdrag på bankontot och diverse lustiga uppgifter som jag knappt förstod och knappast kommer kunna få fram nu när jag är i Spanien. Behöver därför tips om var man kan köpa en 40D relativt billigt, helst ungefär samma pris som Warehouseexpress? Viktigt att påpeka är butiken måste kunna ta emot en betalning med ett Visakort utan massa krångel.

Tack på förhand från ett soligt Spanien /Magnus
 
Jodå, har sökt på google, pricerunner osv men har svårt att hitta någon som levererar en 40D till sverige ens i närheten av det priset som warehouseexpress erbjuder. Tänkte därför om någon kanske har tips på någon liknande butik? Annars får jag helt enkelt hålla mig först tills dess att jag kommer hem och sedan ytterligare 10 dagar innan kameran levereras :)
 
Hej, har bestämt mig för att köpa en ny 40D.
Är utomlands en vecka och tänkte beställa härifrån så jag har kameran i min hand eller iallafall i närheten av den när jag kommer hem. Gjorde en beställning från Warehouseexpress. Tog någon dag innan jag fick ett mail om att det var ett problem, ringde då dem och de bad mig om uttdrag på bankontot och diverse lustiga uppgifter som jag knappt förstod och knappast kommer kunna få fram nu när jag är i Spanien. Behöver därför tips om var man kan köpa en 40D relativt billigt, helst ungefär samma pris som Warehouseexpress? Viktigt att påpeka är butiken måste kunna ta emot en betalning med ett Visakort utan massa krångel.

Tack på förhand från ett soligt Spanien /Magnus

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=213058
Mvh /Olle
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.