Annons

Var hyra/köpa vita änglavingar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Dead_Silent

Aktiv medlem
Jag behöver ett par vita änglavingar till en plåtning och har mer eller mindre kört fast, så vet någon vart jag kan vända mig för att hyra eller köpa vingar? (gärna i Stockholmsområdet)
Alternativt, var kan man köpa stora mängder fjädrar för ett bra pris, så att jag kan tillverka egna vingar.

Mer detaljerad info:
Vingarna ska vara så stora och naturtrogna som möjligt. Det närmaste jag har hittat är Buttericks som säljer en modell för 1500kr, dessvärre finns dessa endast i rött och svart (alltså ej i vitt) och är därför uteslutet.

Tacksam för alla former av tips!
 
Jag köpte mina vita vingar på Dollarstores för runt en hundring (har jag för mig iaf). Vet inte om de har kvar ngt av dem eller om du ens har ngn butik i din närhet.

Skall du snickra själv så kan kanske påskfjädrar vara en idé att köpa på sig mängder av, de finns ju i vitt också :)
 
Jag behöver ett par vita änglavingar till en plåtning och har mer eller mindre kört fast, så vet någon vart jag kan vända mig för att hyra eller köpa vingar? (gärna i Stockholmsområdet)
Alternativt, var kan man köpa stora mängder fjädrar för ett bra pris, så att jag kan tillverka egna vingar.

Mer detaljerad info:
Vingarna ska vara så stora och naturtrogna som möjligt. Det närmaste jag har hittat är Buttericks som säljer en modell för 1500kr, dessvärre finns dessa endast i rött och svart (alltså ej i vitt) och är därför uteslutet.

Tacksam för alla former av tips!

Det är väl ytterst tveksamt om man kan tala om naturtrogna änglavingar då väl rätt få sett änglar på riktigt, eller ;)
 
En idé kan ju vara att kolla med lite teatrar, kanske även SVT, de kanske har något i sina rekvisitaförråd som de kan låna eller hyra ut.
 
Jag behöver ett par vita änglavingar till en plåtning och har mer eller mindre kört fast, så vet någon vart jag kan vända mig för att hyra eller köpa vingar? (gärna i Stockholmsområdet)
Alternativt, var kan man köpa stora mängder fjädrar för ett bra pris, så att jag kan tillverka egna vingar.

Mer detaljerad info:
Vingarna ska vara så stora och naturtrogna som möjligt. Det närmaste jag har hittat är Buttericks som säljer en modell för 1500kr, dessvärre finns dessa endast i rött och svart (alltså ej i vitt) och är därför uteslutet.

Tacksam för alla former av tips!

Panduro har haft vingar innan, köpte där för några år sedan. De är ca 50*60 cm stora. Kostade kring hundringen om jag minns rätt...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.