ANNONS
Annons

Var hittar man styva...

Produkter
(logga in för att koppla)

Greve Nickon

Aktiv medlem
Hej på er!
Jag undrar en sak om att skicka kopior. Var ända in i h-e kan man hitta styva kuvert som i alla fall rymmer ett par 20*30 utan att betala skjortan. Posten har ju sina färdigfrankerade men dom kostar ju över 40 spänn styck och jag har ju hellre helvita eller liknande så att man kan sätta en egen logga på, jag vill ju inte göra reklam för posten.

Tips på butiker i Lund/Karlskrona med omnäjd eller en nätbutik emottages med största möjliga entusiasm. Om det går att köpa papprullar för större bilder ocskå så blir jag inte missnöjd.

Greven

Kontorsbutik eller tryckeri kanske.

Jag sparar dem jag får från labbet när jag hämtar film eller bilder.

Fråga på ett tryckeri om de kan sälja till dig, är de schyssta kan du nog få dem för en hygglig peng.

Papperssnabben i Malmö?

Jag brukar också spara dom som jag får från labbet men eftersom jag nu vill framstå mer proffesionell så vill jag ha ett alternativ med mitt egna namn och inte någon annans som jag kan skicka.

Pa ett foretag som heter matton kan du kopa kuvert som har en hard kartong sida. Tror du kan bestalla vi natet... finns en butik i Malmo ocksa. Kolla in hemsidan adressen finns dar... Matton.se
//diana

Kallas vanligen för pappryggspåsar eller -kuvert. Bör finnas i välsorterade pappersaffärer eller kontorsmaterialbutiker. Min har, men den ligger dessvärre i Stockholm...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar