Annons

Var finns manualen (bruksanvisningen) i tryckt form?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nåväl, det handlade om att läsa manualen i paddan eller mobilen. Jag har tillgång till den i båda fast det är samma fil som ligger på OneDrive.
Hittills har jag inte varit i nätlöst land någon gång när jag behövt manualen.

En annan sak som är säker (förutom uppkopplingen alltså) är att jag inte släpar med mig tryckt manual för utifall att uppkopplingen skulle klicka.
 
Min bästa manual heter Persson och är medlem här på FS. Han kan alla knepiga och ovanliga inställningar man någonsin skulle kunna komma på att man behöver. Så länge man är uppkopplad.
apersson850
 
Min bästa manual heter Persson och är medlem här på FS. Han kan alla knepiga och ovanliga inställningar man någonsin skulle kunna komma på att man behöver.
Anledningen till det är att jag har en motvilja mot att lägga pengar på saker som jag inte lär mig helt och fullt. Om jag sen kommer fram till att mojängen kan något som jag ser att "det där kommer jag aldrig att behöva", det är en annan sak. Men den dagen när jag hade fel, och faktiskt behövde funktionen, då vill jag veta att den finns där, och hur den fungerar.
 
Anledningen till det är att jag har en motvilja mot att lägga pengar på saker som jag inte lär mig helt och fullt. Om jag sen kommer fram till att mojängen kan något som jag ser att "det där kommer jag aldrig att behöva", det är en annan sak. Men den dagen när jag hade fel, och faktiskt behövde funktionen, då vill jag veta att den finns där, och hur den fungerar.
Kan hålla med dig i det, jag brukar t.o.m läsa utanför manualen så man förstår lite mer vad som kan vara bäst för en själv. Dock är det väldigt svårt att lägga något på minnet som man inte regelbundet använder, men kanske kan man komma ihåg hur man hittar det i manualen
 
Jo, det händer att jag inte minns exakt hur det fungerar, men sällan att jag glömmer bort att funktionen alls finns.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.