fotobollfoto
Aktiv medlem
Mina manualer ligger på OneDrive. Då når jag dem från valfri enhet, och valfri plats.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, filerna kan ju ligga synkade lokaltUtom där nät saknas …
...eller datamaskin av något slag...Utom där nät saknas …
Enda ständigt tillgängliga kunskap är den man bär med sig i huvudet - eller hur...eller datamaskin av något slag...
Anledningen till det är att jag har en motvilja mot att lägga pengar på saker som jag inte lär mig helt och fullt. Om jag sen kommer fram till att mojängen kan något som jag ser att "det där kommer jag aldrig att behöva", det är en annan sak. Men den dagen när jag hade fel, och faktiskt behövde funktionen, då vill jag veta att den finns där, och hur den fungerar.Min bästa manual heter Persson och är medlem här på FS. Han kan alla knepiga och ovanliga inställningar man någonsin skulle kunna komma på att man behöver.
Kan hålla med dig i det, jag brukar t.o.m läsa utanför manualen så man förstår lite mer vad som kan vara bäst för en själv. Dock är det väldigt svårt att lägga något på minnet som man inte regelbundet använder, men kanske kan man komma ihåg hur man hittar det i manualenAnledningen till det är att jag har en motvilja mot att lägga pengar på saker som jag inte lär mig helt och fullt. Om jag sen kommer fram till att mojängen kan något som jag ser att "det där kommer jag aldrig att behöva", det är en annan sak. Men den dagen när jag hade fel, och faktiskt behövde funktionen, då vill jag veta att den finns där, och hur den fungerar.