Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var finns din fotoblogg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vinter i Lappland

Jag har nyligen kommit hem från två veckors fotande uppe i norra lappland. Det har varit kallt och bitit. Kameran har otroligt nog fungerat utan minsta problem även under långa kalla dagar ute.
Ljuset där uppe är magiskt. Det hinner just så pass bli ljust innan det snart blir mörkt igen. Man slipper vara vaken mitt i natten för att få det härliga ljuset iallafall :)

God Jul på er alla!!

Kika gärana mer på mina bilder! www.mangesaventyr.se
 

Bilagor

  • IMGP6070 blå is gränsen liten.jpg
    IMGP6070 blå is gränsen liten.jpg
    10 KB · Visningar: 151
Ja nu vet jag ju i alla fall att det inte bara är för mig som det inte funkar med bilder i Fritt Forum.


Edit: fina bilder i länken :)
om nu nån bara kunde fixa till forumet?!
 
Hello, blogglovers!

En fråga till er som kör wordpress: Har precis skaffat domännamn till min blogg och då bytt från gatufoto.wordpress.com till sthlmstreet.com. Registreringen gjordes via Wordpress och gick på ett kick.

Det jag undrar över är hur det kommer att funka med omdirigeringar av gamla länkar till bloggen framöver. Just nu funkar det fint, men kommer det alltid att göra det?
 
365 Maritim 2010

Jag har kört igång en ny fotoblogg där jag under hela året 2011 kommer att redovisa mitt fotoprojekt från förra året, 365 Maritim - en bild varje dag under 2010, bilder med olika typer av marina motiv.

Finns här: http://www.ckr.nu/365
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.