** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Var finns din fotoblogg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Walter, jag undrar om det inte behöver finnas en rubrik för att den skall visas. Har inte kollat om det är så, dock att din saknar rubrik. Testa att skriva dit en så kanske den dyker upp.

walter-g skrev:
Jag måste ha gjort nåt fel vid skapandet av den.Men som sagt,när jag går inloggad och läser den på min sida så ser det helt ok ut.Det är väl bara att ta bort den då.Det var en liten hyllning till min bortgågne vän, fotografen Sven Hörnell i Riksgränsen.
Och den hyllningen vill jag gärna läsa:) För det fanns mer än det jag tolkade som rubrik väl? Han var bekant med min far med, och två äkta kopior av hans äldre bilder pryder min sovrumsvägg..

Liten språklig petighet

Det heter "Var finns...".

Om du inte är norrlänning förstås, då är det OK med "vart". :)

Tack Anders och Daniel för språkinläggen - det var "vart" som fick mej att bläddra i den här tråden, i akt och mening att påpeka att det faktiskt heter...

Man känner sig ibland lite fånig när man påpekar språkfel, men det är tamme fan viktigt. Så det så.

Andreas

Jag såg att det var mysql inblandat i wordpress så det faller på det. Men jag har en äldre mac stående och ´till den finns ett utmärkt program som heter iblog, jag har testat det och det verkar vara helt ok.nu finns där inte så mycket läsa men så här ser det ut. :) liena.se

Nu fick jag dessutom en anledning att använda den gamla burken. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar