Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
var finns alpha 850 i lager
- Trådstartare tomasbz
- Start datum
FlyerOne
Aktiv medlem
Ifall man vill ha en Sony A850 nu så är det säkert klokt att anamma "snabba-ryck"-strategin, eftersom produktionen av A850 är nerlagd (för små skillnader gentemot A900 för att det enligt Sony ska vara värt extraarbetet att köra med två olika modeller). Den lite dyrare A900:an kommer dock att finnas kvar fram tills dess att de två (eller flera) fullformatsefterföljare som Sony avser att komma ut med under år 2012.
.
.
Senast ändrad:
KGS
Aktiv medlem
jo, råkade bli så KG
"Råkade" *s* jag tycker det låter som ett noga övervägt beslut med tanke på att du jagade ett av de sällsynta exen som finns kvar ute i butikerna. Jag har sett ett par till under mina resor i Sverige och de är verkligen inte vanliga. Själv åkte jag 35 mil enkel resa för att hämta mitt exemplar
Hoppas du blir nöjd! Vi ses i augusti!
mayro
Aktiv medlem
ja, jag tog klivet upp ifrån HP photosmart 320, kändes som ett moget beslut..
Hahahaha. Just en sådan 320 har jag haft (och har kvar liggande).. Men faktum är att den har tagit en radda bilder där man inte kan ens säga bilderna är "halvtaskiga. Utan dom är riktigt riktigt bra...Denna för exempel är inte så kass.. Edit.. även om den ev ser lite kass ut här då man lägger in den....
Bilagor
avlustat_medlemskap180119
Avslutat medlemskap
Hej Torbjörn!!!
Visst kan även enkla kameror presentera fantastiskt ibland. Jag var nyss i Finland på rock-koncert med min son och hade med mig en pytteliten Canon IXUS 60. Måste säga att en del bilder från den lilla manicken är otroligt fina.
Funderar på att komplettera med en mycket modernare kompakt-kamera, t.ex. uppföljaren till Sony HX7V som ska annonseras idag enligt SAR.
Annars då?
Har du blivit vän med din Canon 5D?, eller saknar du A850?
/Mats
Visst kan även enkla kameror presentera fantastiskt ibland. Jag var nyss i Finland på rock-koncert med min son och hade med mig en pytteliten Canon IXUS 60. Måste säga att en del bilder från den lilla manicken är otroligt fina.
Funderar på att komplettera med en mycket modernare kompakt-kamera, t.ex. uppföljaren till Sony HX7V som ska annonseras idag enligt SAR.
Annars då?
/Mats
mayro
Aktiv medlem
Hej Torbjörn!!!
Annars då?
/Mats
Jodå.. Den funkar. Och imponerar i sämre ljus utan större mackelemang.. Men saknar nog A850 ändå för färgerna och manövreringen osv där Sonyn sopar banan med Canonen hur enkelt som helst..
FlyerOne
Aktiv medlem
Jag har ungefär 13.000 kr för lite för att kunna utnyttja detta tillfälle ... BuhuhuDet finns en Sony A850 demoex på Elgiganten i Sickla för 13995:-
H/ Kjell