iSolen.se
Guest
Tycker vi försöker återgå till topic lite nu. Det här menlösa raljerandet leder ingenvart.
Om du tycker ovan var meningslöst, hoppas jag att du tycker det var självklart annars finns det nog ett litet problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker vi försöker återgå till topic lite nu. Det här menlösa raljerandet leder ingenvart.
Min uppfattning är att trådarna med upprörda fotografer främst kommer från annonser från brudpar som vill ha gratisfotografer. Gärna med orimligt höga krav. Den enda jag potentiellt stjäl kunder från är någon annan i samma sits som jag.
Foton att visa upp har jag en del och kommer skaffa fler innan jag annonserar.
Att skapa forumtrådar på bröllopsforum tror jag ger riktigt dålig publicitet och bryter nog mot de flesta forums regler. Att "bannerannonsera" kräver i stort sett hemsida och är dyrt för "gratisfoto".
Tillgång och efterfrågan är det som styr priserna. Trist att du tycker att marknadsekonomin vi har är "stöld". Tänk själv alla gånger du handlat något till ett pris styrt av konkurrens. Hur kul hade det varit att gå och köpa mjölk och varit tvungen att pröjsa det "handlaren begärde" ?