Knight Palm
Aktiv medlem
Varje gång jag ansluter en USB minnespinne till min gamla dator med Win2k, så startar Adobe Photo Downloader, samt läser in alla objekt till minnet, samt lagrar dessa om man väljer att hämta desamma, först till katalogen ...\Temp\PSAlbumImport\2006-07-15 2300-00. Alla filer med ändelsen .gif, .jpg, .pdf, ... hämtas, samt avslutas med en fråga om att alla filerna ska tas bort från kameran eller kortläsaren. Godkänner man det, så hamnar alla filer utan bibehållen hierarki i ett kaos under katalogen ...\Mina Dokument\Mina bilder\Adobe\Foton från digitalkamera\2006-07-15 2315-30.
Jag gillar inte helt sorteraren i Olympus Master, men jag tycker den är vida bättre än denna i Adobes.
Är det någon som vet hur man partiellt kan avinstallera Adobes elände till sorterare?
För tillfället har jag gjort disable på Windows Tjänster för Adobe Active File Monitor och Photoshop Elements Device Connect.
Jag gillar inte helt sorteraren i Olympus Master, men jag tycker den är vida bättre än denna i Adobes.
Är det någon som vet hur man partiellt kan avinstallera Adobes elände till sorterare?
För tillfället har jag gjort disable på Windows Tjänster för Adobe Active File Monitor och Photoshop Elements Device Connect.