Var inte du i Kalifornien? Det är en demokratiskt och en väldigt liberal stat. Trots deras Guvernator...!Liza skrev:
Sen blev jag förvånad av hur många som högtljutt spydde sin ilska över Bush.
Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vandrarhem i USA?
- Trådstartare Andreas Th
- Start datum
Jag håller med. Och tycker samtidigt precis tvärtemot. L.A är en ful megastad som är svår att få grepp om. Om man inte känner folk där, vill säga. Gör man det kan den vara hysteriskt kul.Ric skrev:
Alldeles för överskattat är Los Angeles, som egentligen inte är någonting att se.
jansta
Aktiv medlem
Här är en länk som du söker. Du kan söka vandrarhen över hela USA
Trevlig Resa och lycka till
//Jan
http://www.hiusa.org/
Trevlig Resa och lycka till
//Jan
Highweiss
Aktiv medlem
Yellow,
jag kan rekommendera hiusa.org - dom har hostels runt om i USA. Bodde på deras hostel i New York en gång, en enrom tegelbyggnad upp i höjd med 103:e gatan. Bra, rent, snyggt, billigt. Inga problem. Deras hostels verkar finnas överallt i USA och annanstans också för den delen. Jag antar att man kan få trevliga rabatter om man bokar in sig på deras hostel runt om i landet för en längre resa. Check it out, och happy landing in the US of A.
jag kan rekommendera hiusa.org - dom har hostels runt om i USA. Bodde på deras hostel i New York en gång, en enrom tegelbyggnad upp i höjd med 103:e gatan. Bra, rent, snyggt, billigt. Inga problem. Deras hostels verkar finnas överallt i USA och annanstans också för den delen. Jag antar att man kan få trevliga rabatter om man bokar in sig på deras hostel runt om i landet för en längre resa. Check it out, och happy landing in the US of A.
erkan
Aktiv medlem
Jag tror att en gig räcker. Jag reste i Australien i 3 månader med ett 256 mb kort. Det var bara att lämna in kortet i en fotoaffär när det började bli fullt så sparade man skivorna i ett cd case.
För övrigt är USA riktigt grymt, växte upp utanför New York och även fast jag kanske inte minns allt så minns jag hur grym stad New York är. Likaså San Fransisco, Las Vegas, Chicago....
För övrigt är USA riktigt grymt, växte upp utanför New York och även fast jag kanske inte minns allt så minns jag hur grym stad New York är. Likaså San Fransisco, Las Vegas, Chicago....
olle_sandstrom
Aktiv medlem
Inga tips på vandrarhem men på ett alternativt och betydligt roligare och billigare boende.
www.globalfreeloaders.com
Bygger på att man erbjuder boende till människor som reser runt utan någon som helst ersättning. Kan vara allt från tältplats till eget rum osv. Bodde hos två underbara familjer i L.A när vi var där, blev hämtade och lämnade på flygplatsen, guideade runt osv, helt perfekt. Har även bott hos en familj i malaysia och tagit emot en rysk tjej i vår lägenhet.
www.globalfreeloaders.com
Bygger på att man erbjuder boende till människor som reser runt utan någon som helst ersättning. Kan vara allt från tältplats till eget rum osv. Bodde hos två underbara familjer i L.A när vi var där, blev hämtade och lämnade på flygplatsen, guideade runt osv, helt perfekt. Har även bott hos en familj i malaysia och tagit emot en rysk tjej i vår lägenhet.
MaxZ
Aktiv medlem
Andreas Th skrev:
Los Angeles
Är det någon som gjort något liknande och har tips angående boende?
Vi har kollat upp en del billiga motell och vandrarhem.
Surf City Hostel i Hermosa Beach
10 meter från stranden, sjysst, billigt, trevlig service, de plockar upp dig gratis på flygplatsen om du behöver. Både dorms och s/d rum. Tillgång till kök med kylskåt, TV rum, osv.
Hermosa Beach är typ 30 min cykel från Venice, beachvolley banor överallt, härlig gågata med sköna barer och billiga hak. Rekommenderas varmt!
Bilagor
Re: Re: Vandrarhem i USA?
Instämmer, Hermosa är trevligt. Att promenera till Manhattan Beach är att rekommendera, ett ganska glassigt område.MaxZ skrev:
Hermosa Beach är typ 30 min cykel från Venice, beachvolley banor överallt, härlig gågata med sköna barer och billiga hak. Rekommenderas varmt!
Andreas Th
Avslutat medlemskap
Tack
Tack för alla bra svar!
Håller själv med om att tre veckor är väldigt kort. Från början planerade jag en månad och även det kändes tight. Men nu är det så här och jag har tyvärr inga möjligheter att förlänga resan. Ska jobba och sedan plugga.
Det där med Ipod verkar vara en bra ide. Hur fungerar det då? Vilka grejor måste man ha till för att man ska kunna koppla in sin Dynax 7d?
Tack igen
Tack för alla bra svar!
Håller själv med om att tre veckor är väldigt kort. Från början planerade jag en månad och även det kändes tight. Men nu är det så här och jag har tyvärr inga möjligheter att förlänga resan. Ska jobba och sedan plugga.
Det där med Ipod verkar vara en bra ide. Hur fungerar det då? Vilka grejor måste man ha till för att man ska kunna koppla in sin Dynax 7d?
Tack igen