Tony johansson
Aktiv medlem
Tack för rättelse ! Jag borde ju veta bättre, då jag har två ex själv =p.Den heter Digital Bild 4.0 och finns på Bokus för 399:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för rättelse ! Jag borde ju veta bättre, då jag har två ex själv =p.Den heter Digital Bild 4.0 och finns på Bokus för 399:-
Prova med att justera svärtan, du kan säker få mer vithet i skärmen. Jag har haft en Dell Ultrasharp men ställde av den, den var alldeles för svart för mig. Men prova vetja, det kan ju ha ändrats med årgångarna eller olika modeller?
Den finns även hos Kameradoktorn för 395 kr. Det kan vara snabbare för den som bor i Stockholm.Den heter Digital Bild 4.0 och finns på Bokus för 399:-
Ta ner filerna härifrån:Testbilden är ju trasig. Om jag laddar ned den och stoppar in den i PS CS4 får jag först meddelande om trasig färgprofil och värdena stämmer inte alls om man tar fram pipetten. Ännu mer uppenbart blir det om man fyller i rutorna själv med färghinken med samma värden som står ovanför.
Behöver hjälp innan jag köper ny skärm till min MacBook Pro (USB-C)
Det skiljer 5000:- mellan ovanstående skärmar, och jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst lämpad för mig. Kriterier; Mac-vänlig, snabb, och framför allt användas till att redigera bilder med. Hobby-nivå med höga krav på bildkvalitet.
Någon som är bättre insatt än jag, och som har några synpunkter? Finns ytterligare alternativt som är ännu bättre, så är jag inte svårövertalad.
Tack på förhand.