ANNONS
Annons

Val av Mus

Produkter
(logga in för att koppla)

progma

Medlem
Tjena! Jag är ute efter en trevlig och användbar mus för dagligt bruk av datorn. gärna en mus som har fin känsla för photoshop hantering oxå. om den stödjer bluetooth är ju det oxå en bonus jag gärna önskar att den hade, då jag har bluetooth i datorn. Så lite sladdar och adaptrar som möjligt :D något förslag? har kollat på mac´s egna mus, men den har bara en knapp, och jag vill ha högerklick oxå.

Tack på förhand

Ps. Musen måste stödja mac då det är mac jag har Ds.

Jag tror dig absolut :D men hur funkar det med högerklick mm?? det gör ju iaf mitt arbete enklare och smidigare att ha det iaf :D så vill du ge mig lite praktiska tips från mac musien så är det oerhört tacksamt :p en bra insats från din sida kanske får mig att köpa en sådan :D

Högerklick funkar alldeles utmärkt. Det tog iofs mig ett litet tag att lära mig att jag inte kunde ha bägge fingrarna på musen för att högerklicka! Men nu har jag lärt mig att lyfta på vänsterfingret innan jag högerklickar!

MVH Uffe

Jag kör också mighty mouse bluetooth och är helnöjd. Du väljer själv vad du vill ha sidoknappar och rullknappen till i inställningarna så du an anpassa den till att passa just dina behov.

Fattar fö inte på vilket sätt du menar att högerklickar skulle arbetet enklare och smidigare, men det är jag det..

Jag läste lite om den på apples hemsida nu.. och jag ska nog bara vara tyst :p för jag e ganska såld :D att möjligheten till att ställa in så musen känner av om man trycker på höger eller vänster knapp e en funktion som gav mig mersmak. inställningsmöjligheterna är större på denna än alla andra :D så det får bli en sådan :D tack för hjälpen :p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar