Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Val av batteri

Produkter
(logga in för att koppla)

benganboy

Aktiv medlem
Ska köpa batteri till min nex och A-550 och sonys original är ju inte billiga precis, så har någon provat Hähnels batterier som tex Scandinavian photo säljer .eller har tips på några andra som funkar bra.

Ska köpa batteri till min nex och A-550 och sonys original är ju inte billiga precis, så har någon provat Hähnels batterier som tex Scandinavian photo säljer .eller har tips på några andra som funkar bra.

Rekommenderar faktiskt Sony original ändå, trots att de inte är så billiga.
Det är bara Sony original som har den fullständigt fungerande InfoLithium-tekniken.

Har själv ett par tredjepartsbatterier, men de är inte alls lika bra och håller lika länge som original. Har nu 4 st. original-batterier så de oäkta används inte alls.

Både på elgiganten och Media Markt säljer dom ut tillbehörskit bestående av en rätt ok väska med Alpha-logo och ett NP-FM500H batteri(och ytterligare nån grej) för 200 kr. har jag för mig att det var på MM åtminstone.

/Mats

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto