Annons

Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)
inte vet jag, vad har kameran med den sexuella läggningen att göra? det är vad jag undrar.

aaaaaaaaa nu är jag med !!! Nikon saknar den Starka Röda "Ringen" som canon har,

Nikons är gul och svag....

Jag har åtminstone en fil.kand i religionsvetenskap...Se vad det har gjort med min personliga mognad.

Obs!

Denna tråd är nog den sämsta på fotosidans histora !

Dålig forum start dåliga svar.... dåligt slut....

Så var sagan Slut !

Ska vi sätta ett punkt för tråden nu !!!

.

Jag har åtminstone inte skrattat så här mycket sen Jesus gick i sandaler. Paralell-läste en superseriös feministdebatt-tråd här och den här hade mycket mer glöd.

Men men, slutet gott allting gott. Tills nästa gång, ha det bra därute.

Vaddå dålig forumstart? Killen bad till och med i förväg om ursäkt och frågade, en seriös fråga utan detta eviga kameraväljande. Det hahr varit många andra som tigger om kritik.

MrColon skrev:
Hej!

Jag är ny på forumet, så om denna tråd inte får vara här så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

[/url]

Nej Då Eric Du gjorde ett logiskt val tycker jag. Bilden i fokus -var väl det närmaste du kunde välja, ja förutom bildkritik då.

Det är rått många som lägger inläggen på de mest förunderliga ställen.Ex I forum "kringutrustning ligger det frågor om alla möjliga kameror. Den logiken hänger jag inte med på. . .

ett . betyder inte . för helatråden utan bara för mitt tidigareinlägg,

Så jag gillar att skratta ! så varför inte göra en sida till min kompis oto!

www.otosidan.se

den var väll låg! fast kanske inte lika lågt som .....

Re: Re: Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?

Ja de var dåliga Svar från Början till slut,

Han fick svaret på frågan å lägga ut bilderna i Kritikpolen , där han kan få riktigt bra hjälp.

Sen började detta namn krig ,

//David

Gatufoten skrev:
Vaddå dålig forumstart? Killen bad till och med i förväg om ursäkt och frågade, en seriös fråga utan detta eviga kameraväljande. Det hahr varit många andra som tigger om kritik.

Nej Då Eric Du gjorde ett logiskt val tycker jag. Bilden i fokus -var väl det närmaste du kunde välja, ja förutom bildkritik då.

Det är rått många som lägger inläggen på de mest förunderliga ställen.Ex I forum "kringutrustning ligger det frågor om alla möjliga kameror. Den logiken hänger jag inte med på. . .

å fy fan, han har lindat in sig själv i...Papier-maché, hur jäkla deprimerad kan man bli egentligen? Lyckopiller var tydligen inte nog för den här grabben. Han måste verkligen vara...

Låg

När han har deppat klart skulle han kunna skära upp där bak och liksom ha kvar skalet, typ som ett minne. Undra om han har tänkt på det?

Neee han har nog inte fattat de där med piller de är inte pappret man ska äta utan De som är innanför pappret

och de är lågt som bara den !!!!!!!!

Så så går de när man har vart pippi hela livet å när håret har lagt sig !!! nu är hon inte världens starkaste pippi!! utan en knarkare !

Jag försökte vara rockstjärna i början av nittiotalet.

Beklagar kvaliten, fast det kanske är lika bra det...

Bilagor

• pat & ammo.jpg
    pat & ammo.jpg
    37 KB · Visningar: 272
LasseL skrev:
å fy fan, han har lindat in sig själv i...Papier-maché, hur jäkla deprimerad kan man bli egentligen? Lyckopiller var tydligen inte nog för den här grabben. Han måste verkligen vara...

Låg

När han har deppat klart skulle han kunna skära upp där bak och liksom ha kvar skalet, typ som ett minne. Undra om han har tänkt på det?

Tanken var nog att krypa ur sin puppa när han begrundat situationen.. Dessvärre hann det satans tapetklistret stelna. Och sådana bakslag kan ju knäcka vem som helst, tyvärr..

Här är jag, som försökte vara... mig själv.. om blott för en liten stund.. ahh..

Bilagor

• 09 jag cornhoolio,sv,oskarp.jpg
    09 jag cornhoolio,sv,oskarp.jpg
    21.9 KB · Visningar: 263
Javisst- över 42! Vad var det med den där artisten du hade länk till?! Tycker att det lät som vilken MTV/Rix FM-stjärna som helst, och mycket bättre än Petter..

På tal om stjärnor och alla deras låga upptåg; har genom mina hemliga källor hört att det är storfest på Stureplan snart, och tullen i Oxelösund har äntligen lyckats göra en insats innan det var för sent:

Bilagor

• 09 hög med nåt vitt.jpg
    09 hög med nåt vitt.jpg
    93.2 KB · Visningar: 231
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar