Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?
- Trådstartare MrColon
- Start datum
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Vilket skit att man inte är troende....
Gatufoten
Aktiv medlem
Vaddå dålig forumstart? Killen bad till och med i förväg om ursäkt och frågade, en seriös fråga utan detta eviga kameraväljande. Det hahr varit många andra som tigger om kritik.
Nej Då Eric Du gjorde ett logiskt val tycker jag. Bilden i fokus -var väl det närmaste du kunde välja, ja förutom bildkritik då.
Det är rått många som lägger inläggen på de mest förunderliga ställen.Ex I forum "kringutrustning ligger det frågor om alla möjliga kameror. Den logiken hänger jag inte med på. . .
MrColon skrev:
Hej!
Jag är ny på forumet, så om denna tråd inte får vara här så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
[/url]
Nej Då Eric Du gjorde ett logiskt val tycker jag. Bilden i fokus -var väl det närmaste du kunde välja, ja förutom bildkritik då.
Det är rått många som lägger inläggen på de mest förunderliga ställen.Ex I forum "kringutrustning ligger det frågor om alla möjliga kameror. Den logiken hänger jag inte med på. . .
Skybolt
Aktiv medlem
ett . betyder inte . för helatråden utan bara för mitt tidigareinlägg,
Så jag gillar att skratta ! så varför inte göra en sida till min kompis oto!
www.otosidan.se
den var väll låg! fast kanske inte lika lågt som .....
www.otosidan.se
Skybolt
Aktiv medlem
Re: Re: Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?
Ja de var dåliga Svar från Början till slut,
Han fick svaret på frågan å lägga ut bilderna i Kritikpolen , där han kan få riktigt bra hjälp.
Sen började detta namn krig ,
//David
Ja de var dåliga Svar från Början till slut,
Han fick svaret på frågan å lägga ut bilderna i Kritikpolen , där han kan få riktigt bra hjälp.
Sen började detta namn krig ,
//David
Gatufoten skrev:
Vaddå dålig forumstart? Killen bad till och med i förväg om ursäkt och frågade, en seriös fråga utan detta eviga kameraväljande. Det hahr varit många andra som tigger om kritik.
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Skybolt skrev:
ett . betyder inte . för helatråden utan bara för mitt tidigareinlägg,
www.otosidan.se
...den här!
Bilagor
LasseL
Aktiv medlem
å fy fan, han har lindat in sig själv i...Papier-maché, hur jäkla deprimerad kan man bli egentligen? Lyckopiller var tydligen inte nog för den här grabben. Han måste verkligen vara...
Låg
När han har deppat klart skulle han kunna skära upp där bak och liksom ha kvar skalet, typ som ett minne. Undra om han har tänkt på det?
Låg
När han har deppat klart skulle han kunna skära upp där bak och liksom ha kvar skalet, typ som ett minne. Undra om han har tänkt på det?
Skybolt
Aktiv medlem
Neee han har nog inte fattat de där med piller de är inte pappret man ska äta utan De som är innanför pappret
och de är lågt som bara den !!!!!!!!
Så så går de när man har vart pippi hela livet å när håret har lagt sig !!! nu är hon inte världens starkaste pippi!! utan en knarkare !
och de är lågt som bara den !!!!!!!!
Så så går de när man har vart pippi hela livet å när håret har lagt sig !!! nu är hon inte världens starkaste pippi!! utan en knarkare !
Skybolt
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
LasseL skrev:
å fy fan, han har lindat in sig själv i...Papier-maché, hur jäkla deprimerad kan man bli egentligen? Lyckopiller var tydligen inte nog för den här grabben. Han måste verkligen vara...
Låg
Tanken var nog att krypa ur sin puppa när han begrundat situationen.. Dessvärre hann det satans tapetklistret stelna. Och sådana bakslag kan ju knäcka vem som helst, tyvärr..
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Javisst- över 42! Vad var det med den där artisten du hade länk till?! Tycker att det lät som vilken MTV/Rix FM-stjärna som helst, och mycket bättre än Petter..
På tal om stjärnor och alla deras låga upptåg; har genom mina hemliga källor hört att det är storfest på Stureplan snart, och tullen i Oxelösund har äntligen lyckats göra en insats innan det var för sent:
På tal om stjärnor och alla deras låga upptåg; har genom mina hemliga källor hört att det är storfest på Stureplan snart, och tullen i Oxelösund har äntligen lyckats göra en insats innan det var för sent: