Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad sägs om att fotografera lite sossar på 1:a maj gubbar o Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Jag ska till Järntorget imorgon och plåta lite arga sossar, vore trevligt med sällskap! Enligt SMHI ska det vara tråkväder med uppehåll i alla fall...

13:00 är det samling vid Olof Palmes plats (antar det är Järntorget) och själva tåget startar 15:30 med riktning mot Götaplatsen.

Mer info http://www.socialdemokraterna.se/Templates/Page____33753.aspx

Vi kan fika och ha allmänt trevligt utan politisk inblandning, kan nog bli några roliga bilder.. :)

Vad sägs? slut upp nu solidariskt kamrater!
 
Kul ide', hade sjælv varit med om jag hade varit i nærheten!

SLæng upp lite bilder/resultat hær sedan vetja;)!

MVH Niclas,
 
Jag ska fotografera Syndikalisternas tåg, brukar vara mer action där. SAC och anarkisterna går i sitt tåg med avmarch klockan 13.00 från sergels torg, då är jag där och fotar.
Synd att jag inte haft råd att köpa mig en polisscanner ännu :(
 
självklart ska jag visa lite bilder.. får jag inga kamrater med mig så går jag ut själv och plåtar...

dom snälla socialdemokraterna kanske bjuder på lite kaffe o bulle :)
 
klart man inte kan motstå det! :) Jag komemr nog vara inne vid järntorget runt 11:30... föratt få med lite förberedelser och sådant..
 
kanske vore nåt, jag var ute och tog bilder på kortegen idag, regnigt värre dock, men det gick bra..

/Magnus
 
jag komemr vara där runt 11:30... vid burger King?

vi har ju träffats innan så jag vet ju hur du ser ut.. ;) förövrigt är det svårt o missa dig.. *haha*
 
bahh.. inget o hänga läpp över... tror nog många grabbar vill vara långa o ståtliga ;)

sååå... dyker du upp?
 
Kalle_B skrev:
bahh.. inget o hänga läpp över... tror nog många grabbar vill vara långa o ståtliga ;)

sååå... dyker du upp?

Jo det är nog många som önskade att dom kunde slå huvudet i dörrkarmen varje dag....

Om jag kommer upp i tid och det inte är för dåligt väder så dyker jag upp.
 
Jag försöker dyka upp jag med, men jag kom just hem och klockan är snart 3...

Men jag skall ställa väckarklockan. Det är ju bara 2 kvarter bort :)

/Andreas
 
Jag bor inte heller så långt ifrån så det är möjligt att jag också dyker upp.

Mvh Hampus
 
Själv klurar jag på att bevaka tåget i Hallstahammar. Med 28 mm vidvinkel lär jag få med hela om jag står några meter på sidan av...
 
Vissa budskap var kanske inte uppenbara...
 

Bilagor

  • resize of pict0474-01.jpg
    resize of pict0474-01.jpg
    30.5 KB · Visningar: 335
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.