Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad kör du med för upplösning på skärmen?
- Trådstartare MSLink
- Start datum
AFJ
Aktiv medlem
En fråga till er: ni som kör 1600x1200 - uppåt brukar ni ändra storlek på text? på tanken att ögon slits ut när man läser små text.
Ja det kan vara ett problem. Det finns ju lite olika sätt att ändra texten på i Windows. Egentligen borde man ändra dpi inställningen men tyvärr kan detta leda till oönskade resultat på t ex vissa websidor. Även en del administrativa program (typ bokföring) med fasta formulär kan gå i spin.
Mvh
Anders
joakim_hansson
Aktiv medlem
2560x1600 mac 30" och 1600x1200 Quato intelliproof 213
niklas_b
Aktiv medlem
2*1280*1024=2560*1024 (2*17 tum)
Två likadana skärmar är ett tämligen billigt sätt för att få mycket plats. Jag har haft så i snart 10 år (givetvis inte samma skärmar och dator ...) och känner mig väldigt begränsad när jag plötsligt måste sitta vid en dator med bara en skärm, oberoende av vad jag gör.
Två likadana skärmar är ett tämligen billigt sätt för att få mycket plats. Jag har haft så i snart 10 år (givetvis inte samma skärmar och dator ...) och känner mig väldigt begränsad när jag plötsligt måste sitta vid en dator med bara en skärm, oberoende av vad jag gör.
CerebralCortex
Aktiv medlem
5040 x 1050 (tre st 22"-skärmar med vardera 1680 x 1050 i upplösning).
joakimsundkvist
Aktiv medlem
1920 x 1200
Hans-Peter
Avslutat medlemskap
1920*1200 (Eizo 24")
Jonas Eldred
Aktiv medlem
1920 x 1200