Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
vad fotgrafera inomhus ?
- Trådstartare LinusE
- Start datum
Gatufoten
Aktiv medlem
Kanske lite tråkigt svar men projekt tycker jag ger nya perspektiv - om ordvitsen ursäktas.
Alltså börja ett projekt, sen vart det leder vet man aldrig när man börjar. Exempelvis:
- Att göra en fin samling över krukväxterna i huset. Det ska vara lite för betraktaren så när- och översiktsbilder behövs. Viktigt då att renodla så man slipper en massa bakgrunder. Bor du i lägenhet kan det ju bli intressanta möten om du tar mig bokstavligt och dessutom knatar in hos grannarna.;--)
- Att leta vinklar som ger geometriska former.
- Hitta nya kombinationer. Något runt och bredvid ser man mors rumpa kanske
Alltså börja ett projekt, sen vart det leder vet man aldrig när man börjar. Exempelvis:
- Att göra en fin samling över krukväxterna i huset. Det ska vara lite för betraktaren så när- och översiktsbilder behövs. Viktigt då att renodla så man slipper en massa bakgrunder. Bor du i lägenhet kan det ju bli intressanta möten om du tar mig bokstavligt och dessutom knatar in hos grannarna.;--)
- Att leta vinklar som ger geometriska former.
- Hitta nya kombinationer. Något runt och bredvid ser man mors rumpa kanske
AKA
Aktiv medlem
Har gjort tavlor med bildserier som representerar ett visst rum.
3 bilder för badrummet t.ex tandborste, tvål och tops.
3 bilder för köket: bestick, korkskruv och sali/pepperkar.
Finns oändliga möjligheter att fånga rummets anda på bild och göra ett snyggt kollage av det (om man kan kalla 3 bilder kollage).
ex. på badrum finns bland mina bilder.
3 bilder för badrummet t.ex tandborste, tvål och tops.
3 bilder för köket: bestick, korkskruv och sali/pepperkar.
Finns oändliga möjligheter att fånga rummets anda på bild och göra ett snyggt kollage av det (om man kan kalla 3 bilder kollage).
ex. på badrum finns bland mina bilder.
Gatufoten
Aktiv medlem
De "No Words" som finns här kanske kan vara till inspiration. Har för mig det fanns en med läbbiga saker från kylskåpet. Kollage av kollagen från kylskåpet, då kommer i alla fall generna att kola av.
Sen finns ju den med självporträtt -måste ses. Appopå kvinnokroppar så kanske kvinnorna vill se något också. Det ska väl vara rättvist?
Sen finns ju den med självporträtt -måste ses. Appopå kvinnokroppar så kanske kvinnorna vill se något också. Det ska väl vara rättvist?