ANNONS
Annons

Vad använder du?

Produkter
(logga in för att koppla)
28/2.8 har jag inte ens testat ännu. Jag var inte särskilt nöjd på min A700 så jag kan inte tänka mig att det är särskilt bra på A900.

50/1.7 är helt OK. Kantskärpan är inte den bästa på full öppning, men blända ner till åtminstone 2.8 så börjar det bli hyggligt. Riktigt trevligt att knalla omkring med på stan är det!

28/2.8 har jag inte ens testat ännu. Jag var inte särskilt nöjd på min A700 så jag kan inte tänka mig att det är särskilt bra på A900.
Lite synd men jag testade den också, mysig storlek men inte speciellt jättebra vad gäller IQ, lite konstigt tycker undertecknad men men

50/1.7 är helt OK. Kantskärpan är inte den bästa på full öppning, men blända ner till åtminstone 2.8 så börjar det bli hyggligt. Riktigt trevligt att knalla omkring med på stan är det!
Jag ägde den en stund men kändes rätt gammaldags och skräpig. Håller med föregående om mysigt format och ville att den skulle vara bra men väldigt oskarp (även med mina icke-peeper-ögon). Har precis beställt en Sony 50/1.4 så kanske får tillfälle att bli besviken igen ;-) Funderade även på Sigma 50 men känns lite klunsig... Men kanske skulle ha tagit den iallafall, usch...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar