Annons

Vad är kameran värd? Sony DSC-F 828

Produkter
(logga in för att koppla)

Marie_1

Aktiv medlem
hej!
Jag har en Sony DSC-F 828 7 x optical zoom – 8 megapixel. 7 x optical zoom – 8 megapixel som jag önskar sälja. Vad kan den vara värd? Den kostade cirka 10 000 kr för ett antal år sedan......
mvh
Marie-Claire

Inte mycket, är jag rädd. Moderna kameror med liknande specifikationer (som förmodligen är bättre på alla sätt och dessutom kan filma) kan man köpa nya för 2000-3000 kr.

Ascool när den kom 2003, iskall 2011. Jag bjuder en kopp kaffe och en lussebulle!

Läxan: köp aldrig dyrt glas som håller i 100 år, fastlimmat på elektronik som är out-of-date om 2 år.

Ascool när den kom 2003, iskall 2011. Jag bjuder en kopp kaffe och en lussebulle!

Läxan: köp aldrig dyrt glas som håller i 100 år, fastlimmat på elektronik som är out-of-date om 2 år.

Det där var nog jättebra hjälp när hon ska sätta pris på blocket. Jag tyckte mig höra att hon frågade om värdet, inte hur "cool" den är idag :p

Det där var nog jättebra hjälp när hon ska sätta pris på blocket. Jag tyckte mig höra att hon frågade om värdet, inte hur "cool" den är idag :p

Jag tror inte den går att sälja. Vem skulle köpa annat än att använda som museieföremål? Sorry, tåget har gått. Bättre att spara i 50 år till och sälja som antikvitet.

Hej!
Den är inte värd så mycket men bättre än ingenting!
Tack för din hjälp!
mvh Marie-Claire

Hej,
Lycka till med försäljningen. Vore kul att höra vad du fick när den väl blir såld, kom gärna tillbaka i denna tråd. Jag minns själv att jag suktade efter din kamera när jag 2003 fotade med min Sony V1.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto