Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad är detta för fågel?
- Trådstartare SadPassion
- Start datum
Aquila79
Aktiv medlem
Hej Thomas!
Japp, en havsörn stämmer bra. Att det är en örn fick du nog en känsla av i fält med tanke på storleken och de spretande handpennorna. Och att det är en havsörn ses bla på den kilformade stjärten och den gigantiska näbben. Näbben är f.ö gul så örnen torde inte vara så jätteung, utan på sitt fjärde kalenderår.
Mvh
David
Japp, en havsörn stämmer bra. Att det är en örn fick du nog en känsla av i fält med tanke på storleken och de spretande handpennorna. Och att det är en havsörn ses bla på den kilformade stjärten och den gigantiska näbben. Näbben är f.ö gul så örnen torde inte vara så jätteung, utan på sitt fjärde kalenderår.
Mvh
David
SadPassion
Aktiv medlem
Coolt!!
Coolt, Jippie..
Tack för det, nu slipper jag ligga sömnlös om nätterna ;-) Jag vågade inte tro att det var en Havsörn, den var så jäkla långt upp i luften så för mig såg det ut som en Korp, tur jag knäppte ett par bilder då=) Längtat länge efter att få en ny rovfågelsbild, och så fick jag en av en ren slump/tur..=)=)
Hälsn Thomas
Coolt, Jippie..
Tack för det, nu slipper jag ligga sömnlös om nätterna ;-) Jag vågade inte tro att det var en Havsörn, den var så jäkla långt upp i luften så för mig såg det ut som en Korp, tur jag knäppte ett par bilder då=) Längtat länge efter att få en ny rovfågelsbild, och så fick jag en av en ren slump/tur..=)=)
Hälsn Thomas
Bussmicke
Aktiv medlem
Va bra, en Frågelåda för fåglar.
Jag startade en för växter förra veckan.
Frågelådan - vilken växt är detta?
Graylingman
Aktiv medlem
Bussmicke skrev:
Va bra, en Frågelåda för fåglar.
Och för fåglar finns ju denna