ANNONS
Annons

Vadå falsk fotograf?

Produkter
(logga in för att koppla)
HDFS) (KGS skrev:
När jag var i Kroatien hade man också mutat in en del av stranden som nakenbad o det visste ju inte jag, men ingen verkade ta direkt illa upp fast jag kom med kamera o allt...

Riktiga nudister verkar inte tycka så illa om kameror men nu är det exhibitionister (stavas det så?) vi snackar om. Dom gillar att "chocka" (Funka inte på mig. Har sett värre saker) men vill inte gärna komma med på bild tydligen. Det är egentligen värre när fullt påklädda vanliga människor tror att man ska lägga ut dom på nån pervers sida. Jag brukar förklara för dom vilka regler som gäller, att jag inte är pedofil, galen (än) eller pervers och att om dom inte lugnar ner sig så hamnar dom på startsidan på Lysekils kommuns hemsida. Jag skulle givetvis inte lägga ut en bild på dom där men det vet ju inte dom :)

Har själv råkat ut för uppenbart irriterade / illa berörda nakensolare mitt i ett naturreservat. Givetvis ska man ta hänsyn till andras integritet men att befinnas sig på allmän plats i ett tillstånd man inte accepterar att bli sedd av vem som helst - det är uppenbart dumt...

Helt rätt , lägga sig som en strandad val och hoppas på räddning av ynga snygga baywatch pojkar är nog för mycket önskat av valross tanterna......

Hej!

Såvitt jag vet finns det bara en ett ställe man inte får fotografera på och det är skyddsobjekt. En badstrand som är utsett av traktens lokala nudister räknas väl ändå inte som skyddsobjekt:D Rätta mig om jag har fel.

Mvh
Peter

Bara för att det inte är olagligt att plåta barn i plåtningssyfte så betyder inte det att akten i sig inte är täckt under andra lagar såsom utnyttjande av minderårig, sexuellt utnyttjande av barn, osv.

känner bara att jag måste säga, att artikeln om den "falske fotografen". Den ser ju ut att vara skriven av en femåring.

Artikeln hänger inte ihop på något sätt, det fattas saker,, tycker jag då

Catten skrev:
känner bara att jag måste säga, att artikeln om den "falske fotografen". Den ser ju ut att vara skriven av en femåring.

Artikeln hänger inte ihop på något sätt, det fattas saker,, tycker jag då

Kanske en juniorepporter på Aftonbladet... :-D

Det skall börjas i tid om man skall lära sig Aftonbladets "journalistik"...

Niklas74 skrev:
Men vi blir ju skitglada när vi är 55 och en 25 årig brud plåtar oss.
...vilket kanske beror på mannens överläge. Inte för att jag vill starta en lång diskussion utan bara för att flika in en liten tänkvärdhet.

Vad gäller ämnet i övrigt så tycker jag att det är lika korkat som ni andra verkar att tycka att det är.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar