Annons

Vårträff i Vargön

Produkter
(logga in för att koppla)
Då är vi 8 man nu då, hur löser vi lunch mm, käka medhavt eller dra ner till hamburgeria eller nåt? Vädret verkar bli bra i alla fall :)
 
Min tid räcker inte till imorgon troligtvis, om så skulle, får jag leta upp er. Jag hoppas ni får en skön morgon o en fin fototräff på det vackra hunneberg...
Ha det Björn
 
Lite om mat :)

Jag och Tim tar med oss lite fika.
Sedan kan man ju åka och ta en hamburgare eller nått.
Skogen Suger ju!!!
 
Hoppas ni haft det bra. Själv orkade jag inte upp till kl 05:00 (efter 2 timmars sömn) så jag for iväg lite senare. Tyvärr hittade jag er inte vare sig på Halle eller Hunne berg. Och givetvis gick det inte att logga in på gmail så jag kunde hämta upp mobilnr :-(

Jag fick i alla fall en del fina bilder, massor av frisk luft och en fin MC-tur.
 
Vart var vi??

Hej Christer.

Synd att du missade oss :-(
Vi startade på Halleberg (ekbacken vid utsikten).
Sedan åkte vi till Hunneberg och Brudslöjfallet.
Vid tio snåret tog vi fika vid Bergagården för att sedan fortsättan till Vargön och det stora fallet där. Där var vi till ca 15,00.
Vi avslutade med ett besök i Trollhättan och dom gammla slussarna i gammledal.

Vi hadde en fantastiskt trevlig dag :))
 
det tycker jag med att det var mycket trevligt.
synd att jag inte kunde vara med till slutet bara.
det här får vi snart göra om!!!!
 
Tack så jättemycket för gårdagens givande utflykt! Kom till Uppsala med nära på 150 bilder med bladaren och ungefär lika mycket från mina andra... Ola, den bilden vi pratade om ovanför fallet blev faktiskt himla trevlig...
Ha det bra allihop och ses garanterat nästa gång, precis som denna gången lovar jag att vara förste man på berget när det beger sig igen.

Mvh

Lennart
 
Tack så jättemycket för gårdagens givande utflykt! Kom till Uppsala med nära på 150 bilder med bladaren och ungefär lika mycket från mina andra... Ola, den bilden vi pratade om ovanför fallet blev faktiskt himla trevlig...
Ha det bra allihop och ses garanterat nästa gång, precis som denna gången lovar jag att vara förste man på berget när det beger sig igen.

Mvh

Lennart
 
Tack för en trevlig dag igår. Jag hoppas att jag har möjlighet att komma med nästa gång också.

mvh
Håkan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.