Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Västerås fotokompisar

Produkter
(logga in för att koppla)
Missa inte fotofika/turen idag

Fotofika idag söndag 25e kl 13 !
Plats: Kalle på spången i Västerås

Hoppas nu det kommer massor med glada fotografer :). Vi fikar ett tag sedan sticker vi ut och fotograferar. Naturligtvis gör alla som de vill.

:) / Agneta ( mobil nr: 073-4049267 ring och hör vart vi är om du inte hinner till 13 )
 
Detta är nog ett gyllene tillfälle för mig som relativt nyinflyttad att lära känna nya vänner.
Detta får man inte missa.
 
Jag håller med, det var trevligt att möta fotointresserade västeråsare och jag träffar er gärna igen : )

/K
 
Jätteskoj att träffa er alla! Hoppas på nya möten inom en snar framtid :)! Glömde förstås minneskortsläsaren på jobbet HA HA så bilder från gårdagens fototräff kommer kanske i kväll :)! Spännande att se fler bilder från er andra! So long :) och på återseende / Agneta
 
Samling vid kalle på spången, trevligt ställe men Mycket Dyrt.
80 kr för en grillad baguette är för mycket.

Agneta, Tommy, Kenneth och Anders.
Hoppas kenneth har tid att stanna nästa gång på promenaden.
 

Bilagor

  • Agneta,Tommy,Kenneth,Anders Kalle på Spången,Västerås 110925.jpg
    Agneta,Tommy,Kenneth,Anders Kalle på Spången,Västerås 110925.jpg
    84.7 KB · Visningar: 602
Det ser ju ut att vara en samling glada människor. Vad roligt :)

Synd att man inte kunde följa med på den träffen. Dags att boka in en ny träff eller vad säger ni gott folk?
 
Vad trevligt att det händer saker nära lilla Sura! :)
Jag är en färsk nybörjare så det vore inte helt fy skam att träffa ett par mer rutinerade fotografer och kanske andra i uppstartsfasen.

Någon här som fotar med Pentax och/eller M42? Det vore trevligt med en "objektivkompis".
 
Fotoutställning på Kloak Västerås

Hejsan kära Västeråsare och fotovänner, ni är varmt välkomna förbi Kloak i centrum där ni kan se några utav mina fotografier hängandes på väggarna och i skyltfönstren.

Det vore otroligt trevligt att anordna en fototräff snart.

MVH Christian Lund
 
Halloj!

Nu var det ett bra tag sedan det var någon fototräff! Tänkte skriva och berätta att på lördag 29e jan 11-15 har jag vernissage på min fotoutställning. Den är på Inredningsbutiken Affair vid Öster Mälarstrand i Västerås. Eftersom att jag kommer vara där hela dagen och fika :) så är det ett ypperliggt tillfälle att träffas om någon vill prata foto, äta kakor, umgås och se mina bilder :)!

Sedan undrar jag om någon vill sticka ut och fotografera framöver? Eller ta en fotofika? Hör gäna av er.

Glada hälsningar / Agneta....Vi kanske ses :)

Hej Agneta.

Jag hänger gärna på dig för att lära mig mera. Älskar att fota nu när detta blivit min nya hobby. Har hållit på so amatör i 1,5 år nu.Första året med en mobilkamera för att lära mig grunder. Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi kanske träffas och fota ihop.

Mvh Frank lassila Arboga
 
Alla skall med.

Klart att vi orkar med nybörjare.
Då gör vi så här, Nästa söndag 15/4 Kl 1200 på Kalle på spången.
En fika och lite snack . Om vädret tillåter så tar vi en tur och fottar lite.
Eller något annat förslag?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.