Annons

Västerås fotokompisar

Produkter
(logga in för att koppla)
Fotning söndag.

Hejsan kära Västeråsare, nu på söndag är det dags att ta fram kameran och stativet och ut på färd. Målet är att få en solnedgångsbild med någonting extra ordinärt. Ni som har hållt på ett tag med fotografi kanske kan rekommendera något riktigt öde ställe med vacker natur, kvarn, lada, övergiven brygga eller något härligt vattendrag.

Kom gärna med förslag för någonting som visar den härliga omgivningen i Västerås.

Tack

MVH Christian Lund
 
Fotointresse i Västerås?

Hej! Såg denna tråd här om dagen. Är ganska nyinflyttad i stan. Tänkte kolla läget här om det finns nåt intresse att fota och göra fotoassocierade saker ihop? Har förut varit med i fotoklubb vilket var rätt skoj, nån som har koll på fotoklubbar i stan? Finns nån klubb med fotografer i min ålder (27), tro? Eller mest äldre som håller på med klubbar?
Vore hur som helst kul att hitta några att fota med, lättare att ta sig för saker än om man är solo som t.ex. utflykter, roligare, lättare att peppa sig om man är opeppad, mer utvecklande e.t.c.

//A
 
Hej! Såg denna tråd här om dagen. Är ganska nyinflyttad i stan. Tänkte kolla läget här om det finns nåhar t intresse att fota och göra fotoassocierade saker ihop? Har förut varit med i fotoklubb vilket var rätt skoj, nån som har koll på fotoklubbar i stan? Finns nån klubb med fotografer i min ålder (27), tro? Eller mest äldre som håller på med klubbar?
Vore hur som helst kul att hitta några att fota med, lättare att ta sig för saker än om man är solo som t.ex. utflykter, roligare, lättare att peppa sig om man är opeppad, mer utvecklande e.t.c.

//A

Jag har inte heller bott i Västerås länge. jobbar alltid kväll men ledig fredag och lördag.
 
Hej!
Är ganska ny i stan och saknar folk att snacka foto med. Hänger gärna med på en fotopromenad eller dylikt när jag har tid (nybliven pappa). Är dessutom nybörjare men viljan att lära är enorm ;)
 
Följer gärna med ut och fotar i och runt stan.
Känner att det behövs lite inspiration och att fota tillsammans med andra kanske hjälper.

Någon som vill planera in en foto trip och har något förslag på var och när?

Jag skulle vilja testa att fota vattendrag i solnedgång, men jag är öppen för alla förslag.
 
Fotofika med fotosnack

Halloj!

Igår var det kulurnatt i Västerås och jag kikade in till Christian på Folkebrandts. Han hade en utställning där. Christian dina bilder är jättefina och det var spännande att se :)!

Är det några västeråsare som känner för en fototräff/fika en söndag...snart????

Mvh / Agneta
 
Söndagstur.

Kom med förslag så hänger jag på. Nästa söndag går fint.
Tid och plats bara så årdnar det sig nog.
 
Fotofika söndag 25 sept

Okej....Västeråsare med omnejd :) Nu fixar vi en fototräff på söndag den 25 september!

Plats: Fika på "Kalle på spången"(eller har ni några andra önskemål om fik ? )
Tid: 13.??? Efter någon timme eller så kan ju de som har tid sticka ut och fotografera?

Vad tror ni ? Skulle vara skoj om det blev ett gäng! Jag bifogar den här tråden på facebook till mina vänner där och ni kan ju göra det samma :) :)!

Glada hälsningar / Agneta
 
Västerås fotofika 25e sept

Roligt Kenneth! Och...Hallå västeråsare...ni har väl inte missat att nu sjutton ska vi fika och ev fota på söndag den 25e september :)!

Vem är med ?

:) / Agneta
 
Det låter ju trevligt, helt klart! Efterlyste ju västeråsfotografer i den här tråden för ett tag sen. Jag satsar på att haka på där. Ska höra mig för om ev fler intresserade
//A
 
Söndag 25e sept!

Puffar för fototräffen på söndag den 25 e sept! Tidigare skrev jag:

Plats: Kalle på spången
Tid :13 för att senare efter fikat gå ut och fotografera

Mitt tele nr är 073-4049267 om det är någon som hänger på senare och vill veta var vi är :)!
Regnar det gäller fortfarande 13 !

Kul att flera verkar dyka upp :)!
 
Puffar för fototräffen på söndag den 25 e sept! Tidigare skrev jag:

Plats: Kalle på spången
Tid :13 för att senare efter fikat gå ut och fotografera

Mitt tele nr är 073-4049267 om det är någon som hänger på senare och vill veta var vi är :)!
Regnar det gäller fortfarande 13 !

Kul att flera verkar dyka upp :)!

Fotovänner ni har väl inte missat fotofika/fototuren imorgon söndag! Puffar lite :) / Agneta
 
låter riktigt trevligt, men jag jobbar så jag har inte möjlighet :( men om det styrs upp någon mer gång så kommer jag! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.