Annons

Västerås fotokompisar

Produkter
(logga in för att koppla)

Agni

Aktiv medlem
Halloj!

Nu var det ett bra tag sedan det var någon fototräff! Tänkte skriva och berätta att på lördag 29e jan 11-15 har jag vernissage på min fotoutställning. Den är på Inredningsbutiken Affair vid Öster Mälarstrand i Västerås. Eftersom att jag kommer vara där hela dagen och fika :) så är det ett ypperliggt tillfälle att träffas om någon vill prata foto, äta kakor, umgås och se mina bilder :)!

Sedan undrar jag om någon vill sticka ut och fotografera framöver? Eller ta en fotofika? Hör gäna av er.

Glada hälsningar / Agneta....Vi kanske ses :)
 
Så var alla bilderna på plats :)! Helt otroligt roligt att se de uppförstorade :)!


Ingen som vill bestämma ett fotodatum ???

Ni är alla varmt välkomna imorgon om inte annat :)!

So long / Agneta
 
Låter spännande!
Hoppas jag har tid att titta förbi imorgon. Många av dina bilder är ju riktigt bra.
 
Vad roligt Lars om du tittar förbi :)!

Alla är förstås Välkomna och det ska bli spännande att se om det kommer några trevliga människor från fotosidan :) :)

So long
 
Kul att se dina bilder Agneta. Hoppas du får många besökare, och att du kanske lyckas sälja några bilder också.
 
Lite sent.

Såg din information lite sent . Hoppas att det blev lyckat.
Hänger gärna med ut och fotar någon gång.
 
Så roligt att det dök upp flera från fotosidan på mitt Vernissage :)! Jättekul att träffa er alla :).
Stort tack att ni kom!

Till er som missade så finns det chanser kvar. Bilderna hänger på AFFAIR under hela februari och de har öppet: (www.affair.se)

Tisdag-fredag 11-18 och lördagar 10-15!

Vernissaget blev lyckat och det kom massor med överraskande ansikten :). Sedan sålde jag någon bild och har flera spekulanter på det blå fotot :)!
Alla mina bilder är i begränsad upplaga. Signerade av mig och märkta med Digigraphie (by Epson)!

Välkomna till min utställning....ta en kaffe, inspireras av lugnet och fotona :)! Skriv gärna något i min lilla svarta bok på utställningen....alltid kul att ha!

So long :) / Agneta

Ps. Slänger ut en ny tråd om fototräff i veckan så håll ögonen öppna i forumet :)...om ingen annan av er Västeråsare hinner före "LOL"
 
Fotoutställningen fortsätter och det har varit många där :)! Eftersom att jag inte är där hela tiden så undrar jag om några från fotosidan har varit där och smygkikat :)!

Kunde vara kul att få veta. Är det någon som vill åka dit med mig och ta en fika och höra storyn om bilderna...hojta till så bestämmer vi det!

Jag finns på [email protected] om ni inte vill skriva här.

Bilderna hänger i cafedelen på Affair :) / Agneta
 
Idag lördag den 12e feb kommer jag finnas ute på Affair vid ett tiden. Sedan när de stänger kl 15 kommer jag sticka ut med kameran och fotografera.

Vill någon hänga med så kom till Affair senast kl 15.

Solen skiner så härligt och framåt eftermiddagen så kommer ljuset vara underbart. Mitt förslag är att fotografera utåt Björnön. Kan bli riktigt härliga motljus bilder.

Får se om det dyker upp någon :) / Agneta
 
Ingen kom och fotograferade men tack till er som kom och tittade på mina bilder :)! Alltid lika skoj att höra andras åsikter :)!

Trist att ingen hängde med ut på björnön och mälarisen. Jag experimenterade med solen, ljuset och kameran. Här kommer några bilder!

Hoppas någon hänger med en annan dag! So long / Agneta
 

Bilagor

  • 12022011-_DSC8743.jpg
    12022011-_DSC8743.jpg
    11.4 KB · Visningar: 1,053
  • 12022011-_DSC8760.jpg
    12022011-_DSC8760.jpg
    11.4 KB · Visningar: 1,058
  • 12022011-_DSC8775.jpg
    12022011-_DSC8775.jpg
    16.1 KB · Visningar: 1,054
  • 12022011-_DSC8777-2.jpg
    12022011-_DSC8777-2.jpg
    77.1 KB · Visningar: 1,080
  • 12022011-_DSC8769-2.jpg
    12022011-_DSC8769-2.jpg
    92.6 KB · Visningar: 1,052
Här kommer några fler bilder från vandringen på isen!
 

Bilagor

  • 12022011-_DSC8779-3.jpg
    12022011-_DSC8779-3.jpg
    87.1 KB · Visningar: 1,053
  • 12022011-_DSC8829-2.jpg
    12022011-_DSC8829-2.jpg
    85.9 KB · Visningar: 1,055
  • 12022011-_DSC8825-3.jpg
    12022011-_DSC8825-3.jpg
    90.1 KB · Visningar: 1,056
  • 12022011-_DSC8833-2.jpg
    12022011-_DSC8833-2.jpg
    64.3 KB · Visningar: 1,047
Vad roligt Mikael! Spana i tråden och häng med ut nästa gång om du kan :)!

Idag lördag den 19e fick jag besök av två härliga fotografer från två andra städer som kom och tittade på mina bilder samt pratade fotografi! Så roligt och dessutom är det bilder sålda ;-)!

Tack alla som varit där! Nu hänger utställningen sista veckan...tänk vad tiden rinner iväg!

Så Gisela och Joakim :) Tack för en härlig och intressant dag :) /Agneta
 
Jag bumpar denna tråd! Synd att jag missade utställningen då den slutade före mitt såkallade fotointresse startade.

Men ämnet är för mig aktuellt så jag frågar ut i etern: Hej hallå, finns det någon/några som vill gå en fotopromenad?
 
Hmm, jag har visst också missat den här tråden...

Men jag är klart intresserad.

/K
 
Halloj!

Nu var det ett bra tag sedan det var någon fototräff! Tänkte skriva och berätta att på lördag 29e jan 11-15 har jag vernissage på min fotoutställning. Den är på Inredningsbutiken Affair vid Öster Mälarstrand i Västerås. Eftersom att jag kommer vara där hela dagen och fika :) så är det ett ypperliggt tillfälle att träffas om någon vill prata foto, äta kakor, umgås och se mina bilder :)!

Sedan undrar jag om någon vill sticka ut och fotografera framöver? Eller ta en fotofika? Hör gäna av er.

Glada hälsningar / Agneta....Vi kanske ses :)

Sådär nu fann jag denna sida. Låter spännande med en massa Västerås fotografer.

Lägger man till denna eller hur funkar det?
 
Hej

åker till västerås idag och är där ca 1 vecka vad finns det för ställen ni rek att besöka ? :)
 
Det beror på vad du vill fota. Ser ut som att du är intresserad av att fota djur så det har börjat dyka upp en jäkla massa rådjur vid Björnön. Annars är det ju Engsö som du ska besöka.

Lycka till.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.