Annons

Väskor! (crumpler)

Produkter
(logga in för att koppla)

Jacob vP

Aktiv medlem
Hej!
Finns det någon som vet om man kan få tag i CRUMPLER kameraväskor i Sverige?

Är det någon av er som använder/har använt en sån väska?

ol004.htm

/Jacob vP

Senast ändrad:
Ser underbara ut! Tänk, en kameraväska som inte ser ut som en kameraväska - utan som en vanlig messengerbag. Vill också ha en!
// npet

Jag vill också ha! Ställde samma fråga för ett tag sen, men fick inget svar. När jag letade själv på nätet så var det närmaste jag kom var några tyska internethandlare tror jag.

Man kanske borde tipsa någon handlare om att ta in dom?

Yeah, crumpler-väskorna har jag också titta länge på.. och jag är verkligen sugen att skaffa mig en. Har en nova-5, men vill ha något mindre som man kan ha med sig lite lättare och smidigare.. visst går det att beställa dem från USA direkt?

väskor...

Vore kanske något för fotosidan.se att börja marknadsföra ?? :D Eller att få dom som annonspartner med medlemserbjudanden ;)

Tyckte också väskan på bilden var snygg. Skulle nog kunna tänka mig att införskaffa mig en också om jag får se hur den ser ut invändigt också. Efterfrågan verkar åtminstone ganska hög...

De finns att beställa online från deras hemsida i australien, men är det någon annan som har hittat någon återförsäljare närmare? Australien är verkligen jättelångt bort. Jag har försökt hitta något på nätet, men inte lyckats så bra. Däremot har jag sett en annons om en handlare i UK, som jag har mailat till och frågat om de skeppar hit till sverige..väntar på svar.

Tack. Den verkar rätt vettig. Verkligen en asgrym startsida hemsidan har.:)

Senast ändrad:
Ja, fotosidan skulle kunna sälja sådana här. Lysande idé. Jag skulle köpa en direkt.

Man kanske skulle göra en massbeställning och få ner priset? Det verkar vara ett stort intresse?

Köp fem och den sjätte gratis?

ja, ser onekligen mycket intressanta ut! Eftersom jag är väskfetischist (stavas det så?) så blir jag genast sugen.

Jag kan väl dra ett mail och se vad de svarar.

(när det gäller axelväskor så är nog de grymmaste av de alla PacDesigns budväskor. De är helt otroligt välgjorda och jag hade en sån när jag budade. Blev helt försälskad. Har bla ett väldigt smart system för hur man spänner åt axelremmen http://www.pacdesigns.com/)

måste bara ha en sån väska.

Om man inte får tag på en genom fotosidan får det bli en beställning från england.

Hoppas hoppas bara att ni får in den.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar