Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väska till Nikon D90+18-105 med batterigrepp

Produkter
(logga in för att koppla)

cinoc

Aktiv medlem
Ni som har D90 med batterigrepp, vad för en "vanlig" väska rekommenderar ni till kameran. Eftersom batterigreppet gör den större så förmodar jag att det kan bli ett problem om man väljer väska efter vad den normalt sett skall passa för? Funderade först på en Kata DH-423 http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=8535333, men sen när man får batterigreppet så kanske den inte passar. Får väl avvakta så länge, men det finns väl någon som har stött på problemet???

Nikon Crumpler

Köpt först en Lowepro Rezo DSLR 140 AW som blev för liten med batterigrepp. Byte till en Nikon Crumpler (väskan, inte ryggsäcken) som jag tycker passar perfekt. Liten och smidig men ändå tillräckligt med plats för att ha batterigrepp och objektiv på och en extern blixt med. Snygg är den också :)

Håkan

Bilagor

• nikon_crumpler_bags_2.jpg
    nikon_crumpler_bags_2.jpg
    22.5 KB · Visningar: 2,384
Jag fick tag i den på Expert, men jag tror att den utgått så att den finns nog bara kvar om affären har den kvar. Jag tror dock att Crumpler har andra liknande modeller, såg b.la. några på mediamarkt sist jag var där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar