Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väska till 40d?

Produkter
(logga in för att koppla)

ricku

Aktiv medlem
Behöver rekommenderingar! :)

Vill ha en lättburen väska som rymmer 40D med påmonterat EF S 17-55 IS! Den ska dessutom rymma batteriladdaren och en extra liten glugg! Mer utrymme än så behöver jag ej, då blir det bara klumpigt.

Har brottom, ska på runtresa i Thailand om 25 dagar! :) Måste hitta en lämplig väska till mina vandringar. Helst en axelväska med lättilgänglig öppning (för snabb åtkomst av kamera då man behöver den.)

Någon som vet vad jag behöver? Jag kan ej gå och testa i butik eftersom att jag bor långt ute på vishan.

Ush, nu känner jag mig som en spammare. Försökte faktiskt hitta trådar om detta men det fanns inga. så blev tvungen att skapa denna.
 
Senast ändrad:
Jag har en Slingshot 200AW som jag är väldigt nöjd med. Jag har ett 17-55 IS på min 40D, sen har laddare, 70-300 IS, blixt och lite andra prylar, funkar super

//Anders
 
Köpte nyligen en Lowe Pro Top Load Zoom 2 och i den får jag plats med Canon 30D med Sigma 18-50/2,8 påmonterat. I botten, på tvären så att säga, kan jag t ex ha min Sigma 105/2,8 och i utanpåfickan batteriladdare, filter etc. Extra minneskort i fickan på insidan av locket.
 
WFS) (Graylingman skrev:
Köpte nyligen en Lowe Pro Top Load Zoom 2 och i den får jag plats med Canon 30D med Sigma 18-50/2,8 påmonterat. I botten, på tvären så att säga, kan jag t ex ha min Sigma 105/2,8 och i utanpåfickan batteriladdare, filter etc. Extra minneskort i fickan på insidan av locket.
Precis vad jag behövde veta! Tack! :) Får bli en sån då..
 
?

Varför inte bara ta dig ut på stan och in i en fotobutik, prova ut en väska du gillar och som passar dina grejer och köpa den?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.