Annons

Värdepaket till Nikon D50

Produkter
(logga in för att koppla)

3___1415

Medlem
Idag fick jag äntligen min efterlängtade D50.
Jag köpte den med kit-objektivet 15-55 och värdepaket. Men jag kan inte hitta något värdepaket i förpackningen! Tycker mig ha kollat överallt. Men jag vet inte hur det ska se ut?
Vad ska jag leta efter? Är det stort/litet?

Jag vill vara säker på att jag inte missat något innan jag hör av mig till Scandinavianphoto.

Tacksam för svar.

Mvh Pelle
 
Enligt Scandinavian Photos hemsida så ska värdepaketet till D50 innehålla Check and clean, D50 Introduktionskurs och SE-paket, samma min D50 (köpte dock min hos DustinHome).

Check and clean innebär att du under en treårsperiod (max 1 ggr/år) kan lämna in din kamera till Nikon för städning och uppdatering.

D50 introduktionskurs innebär att du kan anmäla dig och gå gratis på vad nikon kallar D50-school, en två timmars lång introduktionskurs som behandlar grundläggande fototekniker och begrepp.

SE-paketet innebär att du får svenska menyer i kameran samt en svensk instruktionsbok..

Kort sagt ska ditt paket från Scandinavian Photo endast innehålla kamera, kit-objektiv och svensk instruktionsbok (+ lite annat smått och gott som batteriladdare, batteri, usb-kabel etc). Med andra ord innebär värdepaketet inte något extra i paketet (förutom den svenska instruktionsboken) så jag tror du har fått vad du beställt.
 
Jag fick med en lapp där allting var beskrivet samtidigt som jag köpte kameran på Scandinavianphoto.

Anmälde mig till d50school via nätet och ska gå den om två veckor.

mvh
Mattias
 
Tack Mattias och Andreas.
Jag ska skicka ett mail till Scandinavianphoto och fråga var min lapp har tagit vägen.
Mvh Pelle
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.