ANNONS
Annons

värde för en olympus c-2100uz

Produkter
(logga in för att koppla)

D-Pingu

Medlem
Hej!

Jag har en Olympus camedia 2100-uz (den med 10x, 2Mpix, bildstabilisator) som jag funderar på att sälja/ byta bort.
Men jag har ingen aning om vad man kan få för den så jag undrar om det är någon som har lite koll på det.

Alla grejer finns (i bra skick) + ett 128Mb & ett 64Mb minneskort samt kortläsare, en olympus makrokonverter + skylight + pol filter & väska.
(batterier om jag inte behåller dom)

Tacksam för svar :) //johan

Softasnubben skrev:
Testa och sök på nån sälj sajt efter din kamera & jämför priserna!

Har testat det några gånger men jag har aldrig sett den till salu någonstans förutom på US e-bay. Den har ju trots allt ett par år på nacken så jag antar att den kanske inte är så "het"

2100 Uz

Hej
Jag sålde min 2100UZ i november 2003 jag fick 2550:- för den på tradera det ingick ett 64Mb + ett 32MB minneskort samt kortläsare + skylight + laddare med 4st batterier den var trasig i batteriluckan där piggen till ena gånggärnet var av men luckan gick att låsa som vanligt.
Testa att sälja den där du kan ju sätta ett resevationspris som måste nås innan du säljer kameran "lycka till"

/Leo

Jag sålde min för ~4500:- år 2001
inkl. 1st 128MB, 4st 1800mAh batterier... inget trasigt ... (HögerhandsGreppet hade släppt lite i gummit, men det var bara till att limma)

Jag tror jag fick runt 5700kr för min, men det var ett par år sedan. Efter det har jag avverkat en hel del kameror på digitalsidan, men ingen har varit lika rolig som den där. Trots att den inte kostade mer än runt 4000kr när den fanns i affärerna i slutet, så tycker jag att man kan ta ut rätt bra betalt för en så pass mångsidig och bra kamera. Prova på blocket.se och sätt ut den för en rejäl slant. Säljer du den för billigt kommer du bara ångra dig, det gjorde jag :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar